BIM Juni 2014
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Va, på riktigt? Jag har så jäkla dåligt koll, när ska jag testa?
Tur att det finns dom som förbarmar sig över en okunnig stackare :)
Jag trodde ju jag väntade mensen , men hade jag inte testat igår hade jag fått vänta ca 8-9 månader till ;) hehe
Jag o min kille bor hos hans föräldrar o hade tänkt börja spara nu satt vi kan flytta i slutet på nästa år, om det skulle visa sej att jag var gravid nu tycker ni att det e fel att bo kvar hos hans föräldrar med barnet lr tycker ni att det är okej? Barnet kmr kunna få ett eget rum o dom bor i villa o har tomt.
Skulle behöva lite stöd osv..
Jag o min kille bor hos hans föräldrar o hade tänkt börja spara nu satt vi kan flytta i slutet på nästa år, om det skulle visa sej att jag var gravid nu tycker ni att det e fel att bo kvar hos hans föräldrar med barnet lr tycker ni att det är okej? Barnet kmr kunna få ett eget rum o dom bor i villa o har tomt.
Okej då vet jag. Asså barnet kmr kunna få allt o kmr vara älskad osv , det ändå som kmr saknas e eget boende men vi kmr iaf ha ngn stans att bo
Tror jag går och gräver ner mig själv ellee nåt... Tog ett gravtest... Jätteblankt..:(:( trodde verkligen jag var gravid då jag aldrig varit så här förr... Brukar ju ha världens mensväg innan mens... Det är bim 26/27 och känmer inget... Bara lite i ljumskarna som små stick.. Inget annat... Fan! Att ens kropp kan lura en så...:(
Ja precis .. ja blev inskriven idag =)
Tog blodtryck och vägde mig och pratade massa om hälsan och så .. Ska tillbaka den 7 augusti ! Sen måste jag vänta till runt v.18-19 för första ultraljudet..
Men tur att de är semester nu så att man gör mycket saker =)