• joss82

BIM Juni 2014

Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!

• Svar på tråden BIM Juni 2014
  • Mollemolle81
    Jonej skrev 2014-06-24 03:37:28 följande:

Grattis alla som plussat! :) själv är jag på BIM +4, ungefär, har inte riktigt koll på varken cykel eller ÄL, och börjar starkt tro att jag är gravid. Molvärk till och från, svullen mage, stormigt humör, men framförallt HETT i ansiktet! Är varm och röd som en tomat, har till och med fått kommentarer om det. Någon annan som haft såna symptom? Började på bim-1. Kan inte minnas från förra grav att man gick runt som ett stoppljus!! :D

Testa!!!!
  • Mollemolle81
    Wishme skrev 2014-06-24 07:19:43 följande:

Jag har fått mitt plus vilket betyder att de ligger nåt i mig =) Jag är GRAVID !! =) hehe

Killen försov sig i morse och jag kunde inte hålla mig när han hade åkt ! Hur ska jag tala om detta nu då ? =) 

Grattis!!! Så himla roligt!!!
  • Wishme
    Mollemolle81 skrev 2014-06-24 07:40:56 följande:
    Grattis!!! Så himla roligt!!!
    Ja jag ville verkligen detta . känner ju klart att de kommer bli en omställning men på ett bra sätt =) 

Många kompisar börjar skaffa barn och så där .. och sist vill man ju inte heller va =) 
  • lisohl
    Jag har fått mitt plus vilket betyder att de ligger nåt i mig =) Jag är GRAVID !! =) hehe

Killen försov sig i morse och jag kunde inte hålla mig när han hade åkt ! Hur ska jag tala om detta nu då ? =) 

Grattis!!
  • Emfly90

Grattis alla som plussat! Själv får jag hoppa över till julitråden, mensen kom idag. Punktlig är den också! :P

• Wishme
    Emfly90 skrev 2014-06-24 08:03:20 följande:

Grattis alla som plussat! Själv får jag hoppa över till julitråden, mensen kom idag. Punktlig är den också! :P

önskar lycka till i juli då =) 
  • combat90

Ååååå grattis!! Så roligt!!! :)
  • Lola8200

Men grattis
  • Wishme

Tack för alla grattis =) de känns helt sjukt overkligt detta =) hehe 

Men nu är jag gravid äntligen och hoppas att detta går hela vägen =) 

Svar på tråden BIM Juni 2014