BIM Juni 2014
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Grattis alla som plussat! :) själv är jag på BIM +4, ungefär, har inte riktigt koll på varken cykel eller ÄL, och börjar starkt tro att jag är gravid. Molvärk till och från, svullen mage, stormigt humör, men framförallt HETT i ansiktet! Är varm och röd som en tomat, har till och med fått kommentarer om det. Någon annan som haft såna symptom? Började på bim-1. Kan inte minnas från förra grav att man gick runt som ett stoppljus!! :D
Jag har fått mitt plus vilket betyder att de ligger nåt i mig =) Jag är GRAVID !! =) hehe
Killen försov sig i morse och jag kunde inte hålla mig när han hade åkt ! Hur ska jag tala om detta nu då ? =)
Grattis alla som plussat! Själv får jag hoppa över till julitråden, mensen kom idag. Punktlig är den också! :P
Grattis alla som plussat! Själv får jag hoppa över till julitråden, mensen kom idag. Punktlig är den också! :P
Jag har fått mitt plus vilket betyder att de ligger nåt i mig =) Jag är GRAVID !! =) hehe
Killen försov sig i morse och jag kunde inte hålla mig när han hade åkt ! Hur ska jag tala om detta nu då ? =)
Tack för alla grattis =) de känns helt sjukt overkligt detta =) hehe
Men nu är jag gravid äntligen och hoppas att detta går hela vägen =)