• joss82

BIM Juni 2014

Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!

• Svar på tråden BIM Juni 2014
  • MonDieu
    viljan90 skrev 2014-06-24 20:35:39 följande:
    Har du några andra symtom...?

Jag är väääldigt röd/varm i huvudet i mellanåt... Och har lite illamåendw från och till... Men vet inte om det är för att jag är lite nervös.. Haha, kroppen kan ju verkligen spela en massa spratt... Har även fått väldigt tydliga blodådror på brösten.!
    Jag har molvärk runt äggstockarna, trött som bara fasen, virrig(lite mer än vanligt, haha), mer smärtkänslig, mått lite illa några morgnar, lite hårdare bröst(typ som i samband med mensen). Det är typ det. Borde fått mens sön-mån men inte några tecken alls på det! :)
    Mon Dieu!
  • Murrmys

Spännande!

Baby2014 skrev 2014-06-24 21:02:11 följande:

Imorgon är äl+10 och jag tänker tjuvtesta med cb digital. Jag har en sån grym molvärk och mina bröst är ömma och tunga som tusan!

Jag chansar imorgon och ser vad testet säger!

• Acire94

Jag vet inte riktigt vad jag ska tro den här månaden!

Jag har haft äl-värk och utslag på stickor två gånger den 9onde (glömde stickorna det sista men det blev starkare och starkare för att sen bli svagt) och den 16onde och då hade jag även väldigt ont vid sex men inte ont i brösten (som jag alltid har annars). Sen så har jag fått halsbränna tre dagar på raken nu fast jag inte stressar eller så mer än vanligt och idag under ca 30-60 min hade jag molvärk men sen försvann det lika snabbt som det kom! Har även fått ont i brösten nu för några dagar sen men inte jätteont som jag brukar ha :P

Jag blir bara mer och mer förvirrad för varje månad som går, haha! Kan väl tillägga att jag tog rosenrot fram till den 9onde och bisolvon vid 9onde och sen igen vid 16onde! Skulle ju haft bim den 24/6 men antar att jag får lägga på en vecka nu när äl kom så sent? Vad tror ni??

• Acire94

Glömde skriva att jag de senaste dagarna har känt världens kattkissdoft ifrån katternas låda (har en bredvid sängen) . Min sambo känner inget men jag kan inte ens ligga åt de hållet! Asjobbigt!

• Milie
    Wishme skrev 2014-06-24 21:30:45 följande:
    Hoppas på de iaf :)

Lycka till ..

GRATTIS! Fasen, vad roligt. Även om du onekligen verkade gravid då mensen var så sen så vet man ju aldrig innan test.
  • Milie

Fick just världens hugg i buken. Det gjorde faktiskt riktigt ont, men varade bara runt en minut. Det högg till på höger sida och där har jag i princip aldrig ont eftersom jag inte har någon äggstock på den sidan.

Jag är FG+6 om några timmar. FG = fast gubbe på CL digital, lila. Heh. Orkar inte skriva ÄL+5, 6 eller 7. Gissningsvis är jag ÄL+6.

Hur som helst.. Någon som känt av infästningen? Som ni kanske gissat så är det det jag hoppas att det var.

• MonDieu

"Inte gravid" sa CB digital. Vart är mensen då om man får fråga? Jaja, nästa gång då.

Mon Dieu!
  • Acire94
    MonDieu skrev 2014-06-25 07:09:41 följande:

"Inte gravid" sa CB digital. Vart är mensen då om man får fråga? Jaja, nästa gång då.

Det finns fortfarande chans! De digitala ska man inte ta så tidigt innan mens, du är ju på bim-4 eller -5! Digitala är egentligen säkrast på bim, så ge inte upp än! :)
  • Wishme
    Milie skrev 2014-06-25 00:05:43 följande:

GRATTIS! Fasen, vad roligt. Även om du onekligen verkade gravid då mensen var så sen så vet man ju aldrig innan test.
    Ne men precis , det va ju därför jag ställde in mig på ett satans blankt test .. Men ICKE =)
    Det va klarare än något annat jag sett =)

Så himla härligt detta, både jag och sambon har så mycket tankar och funderingar och planer och så ..

Igår sa han: Ja men då är du jätte stor på jul? , ja nästa sommar går vi med barnvagn vid stugan (sommarstället), så du hinner ju fylla 24 =)
    Massa roliga saker, och så vill han boka en resa i typ oktober så vi hinner resa en gång till själva innan bebben kommer =) hehe
  • Wishme
    MonDieu skrev 2014-06-25 07:09:41 följande:

Ne precis ge inte upp !
    När har du bim ?
Svar på tråden BIM Juni 2014