BIM Juni 2014
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Tror jag går och gräver ner mig själv ellee nåt... Tog ett gravtest... Jätteblankt..:(:( trodde verkligen jag var gravid då jag aldrig varit så här förr... Brukar ju ha världens mensväg innan mens... Det är bim 26/27 och känmer inget... Bara lite i ljumskarna som små stick.. Inget annat... Fan! Att ens kropp kan lura en så...:(
Jag har också testat blankt, men det var på kvällen och bara en timme efter jag kissat senast... Håller tummarna för att både du och jag är låg-hormonare, för jag känner också helt annorlunda den här månaden jämfört med de tidigare 13 gånger vi försökt... Skulle mensen dyka upp nu blev jag förkrossad :/
Ska vi säga att vi testar till helgen ;)
Usch då!
Varför dödfödda??
Har inte känt nåt mer i ljumsken, ingen molvärk direkt och inga ömma bröst. Är lite dålig i magen som jag brukar va innan mens så jag tror mensen kommer komma, men jag stannar kvar här ändå för jag har så lång cykel (ca. 40 dagar) så nästa BIM kommer va i augusti och vet inte om nån börjat på en sån tråd än.
Fler än jag som har så lång cykel?
Det tar så himla lång tid mellan försöken =/
BIM-lista 
Plussat! 
Bättre lycka nästa gång! 
Har inte känt nåt mer i ljumsken, ingen molvärk direkt och inga ömma bröst. Är lite dålig i magen som jag brukar va innan mens så jag tror mensen kommer komma, men jag stannar kvar här ändå för jag har så lång cykel (ca. 40 dagar) så nästa BIM kommer va i augusti och vet inte om nån börjat på en sån tråd än.
Jag testade igår mitt på dagen, men fick ett helt blankt test... Så jag testade igen nu i morse med morgonurin, men lika blankt test då också :(
OM cykeln är 28 dagar är jag på BIM -3 idag. Pendlar mellan att tro att det är något eftersom jag kände dessa nyp och drag i vänster äggledare som jag inte alls brukar ha och att inte tro något alls eftersom jag bara kände dessa nyp i två dagar, sen inga symptom alls. Det lutar åt att invänta mensen.
Men man får försöka se det positivt, det är bara två veckor kvar tills man får köra igen!
Nästa gång ska vi testa ÄLstickor + tempa och kanske även bidrottninggele/apiforce. Killen får börja knapra zink. Jag ska även försöka mig på några supersmoothies som sägs hjälpa till att öka fertiliteten. :) Haha, vi drar i alla halmstrån nu.
Okej, BIM +4 idag och inte ens den minsta lilla droppen blod. Jag kommer banne mig testa imorrn med sticka från apotekets egna sortiment. Jag vet inte vad jag ska tro riktigt... :)