• joss82

BIM Juni 2014

Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!

• Svar på tråden BIM Juni 2014
  • viljan90
    MonDieu skrev 2014-06-24 20:19:10 följande:

Oj, det låter ju precis som jag. Ska testa imorgon och börjar nästan tro att det kanske kan vara något? Fick just typ maxpuls, hehe :)

Har du några andra symtom...?

Jag är väääldigt röd/varm i huvudet i mellanåt... Och har lite illamåendw från och till... Men vet inte om det är för att jag är lite nervös.. Haha, kroppen kan ju verkligen spela en massa spratt... Har även fått väldigt tydliga blodådror på brösten.!
  • lisohl
    viljan90 skrev 2014-06-24 20:35:39 följande:
    Har du några andra symtom...?

Jag är väääldigt röd/varm i huvudet i mellanåt... Och har lite illamåendw från och till... Men vet inte om det är för att jag är lite nervös.. Haha, kroppen kan ju verkligen spela en massa spratt... Har även fått väldigt tydliga blodådror på brösten.!

Jag har också fått tydliga blodådror på brösten! Dessutom ömmar dom och känns lite hårdare. Bara att hålla tummarna att det är bra tecken!
  • Baby2014

Imorgon är äl+10 och jag tänker tjuvtesta med cb digital. Jag har en sån grym molvärk och mina bröst är ömma och tunga som tusan!

Jag chansar imorgon och ser vad testet säger!

• Annette79

Hej tjejer :) Är det någon av er som vet om man behöver uppsöka läkare för kontroll efter två mf på raken? Blöder fortfarande mycket så känns som allt kommit ut?! Vill helst slippa läkarbesök ;)) Åh grattis till alla härliga plus <3

• Annette79
    Wishme skrev 2014-06-24 07:19:43 följande:

Jag har fått mitt plus vilket betyder att de ligger nåt i mig =) Jag är GRAVID !! =) hehe

Killen försov sig i morse och jag kunde inte hålla mig när han hade åkt ! Hur ska jag tala om detta nu då ? =) 

Åh Grattis :)) Gud vad roligt att du fått ditt plus, jag är inte förvånad ;))
  • Lola8200
    Wishme skrev 2014-06-24 19:57:55 följande:
    Hoppas de är nåt där inne nu då ? =) 

när ska du testa ? 

Jag ska testa den 30 juni och jag känner nästan på mig att det är ett plus..någonting är annorlunda men känslan gäller hela mig..precis som att jag är i en sinnesstämning av lugn..superdator,men kul
  • Wishme
    Annette79 skrev 2014-06-24 21:15:55 följande:
    Åh Grattis :)) Gud vad roligt att du fått ditt plus, jag är inte förvånad ;))

Hehe jasså varför är du inte de ? ;)

Visste du att jag va de ? :) hehe
  • Wishme
    Lola8200 skrev 2014-06-24 21:23:45 följande:
    Jag ska testa den 30 juni och jag känner nästan på mig att det är ett plus..någonting är annorlunda men känslan gäller hela mig..precis som att jag är i en sinnesstämning av lugn..superdator,men kul

Hoppas på de iaf :)

Lycka till ..
  • Lola8200
    viljan90 skrev 2014-06-24 20:00:23 följande:
    Åå precis den känslan har jag också.. Har bim 26/27 ... Är sååå nervös... Brukar alltid ha väldig mensvärk 1-2 dagar innan.. Men nu känns det inte precis där de brukar göra ont... Utan ännu längre ner.. Nästan vid ljumsen... Sticker de till o lite smärta som kittlas... Svårt att beskriva.. Hoppas... Brukar alltid också ha liiite brun/ljusröda strimor i flytningarna.. Men just nu lyser flytningarna med sin frånvaro... Känner att brösten plötsligt börjar ploppa ur min annars lite stora bh...

Då håller vi tummar och tår
  • Lola8200
    Lola8200 skrev 2014-06-24 21:23:45 följande:

Superudda menar jag såklart :-P
Svar på tråden BIM Juni 2014