BIM Juni 2014
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Oj, det låter ju precis som jag. Ska testa imorgon och börjar nästan tro att det kanske kan vara något? Fick just typ maxpuls, hehe :)
Imorgon är äl+10 och jag tänker tjuvtesta med cb digital. Jag har en sån grym molvärk och mina bröst är ömma och tunga som tusan!
Jag chansar imorgon och ser vad testet säger!
Hej tjejer :) Är det någon av er som vet om man behöver uppsöka läkare för kontroll efter två mf på raken? Blöder fortfarande mycket så känns som allt kommit ut?! Vill helst slippa läkarbesök ;)) Åh grattis till alla härliga plus <3
Jag har fått mitt plus vilket betyder att de ligger nåt i mig =) Jag är GRAVID !! =) hehe
Killen försov sig i morse och jag kunde inte hålla mig när han hade åkt ! Hur ska jag tala om detta nu då ? =)