• joss82

BIM Juni 2014

Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!

• Svar på tråden BIM Juni 2014
  • viljan90
    MonDieu skrev 2014-06-26 10:25:28 följande:

Okej, BIM +4 idag och inte ens den minsta lilla droppen blod. Jag kommer banne mig testa imorrn med sticka från apotekets egna sortiment. Jag vet inte vad jag ska tro riktigt... :)

Jag testade med apotekets egna... Helt blankt... Men kunde inte hålla mig imorse så tig ett rfsu testa tidigt.. Där kom ett svagt mes synligt test.. Dock har blod börjat komma nu i trosorna..:(:(
  • ImseVimseSpindel
    combat90 skrev 2014-06-26 09:19:51 följande:
    Min cykel är på 35. Och ja sån tid de tar mellan mens o ägglossning. Men sen är min lutealfas på 11 dar så där går de fort:P men nu fixade vi de på första rikiga försöket iaf. De andra månadena har vi inte försökt pricka in äl som denna. :) men dryga väntan hela tiden. Även nu när man plussat!! Lycka till!!
    Ja:) men man väntar ju hellre med en liten i magen, helt klart :D
  • ImseVimseSpindel
    MonDieu skrev 2014-06-26 10:22:53 följande:
    Japp, 36-37 dagar! Den som väntar på något gott... får vi tänka! Men det blir som lite segt.

Ja, man får väl göra det:) Vi hoppas på att vi inte ses i augustitråden:)

• ImseVimseSpindel
    viljan90 skrev 2014-06-26 11:04:15 följande:
    Jag testade med apotekets egna... Helt blankt... Men kunde inte hålla mig imorse så tig ett rfsu testa tidigt.. Där kom ett svagt mes synligt test.. Dock har blod börjat komma nu i trosorna..:(:(
    Viken dag är du på?
  • combat90
    ImseVimseSpindel skrev 2014-06-26 11:37:13 följande:

Ja:) men man väntar ju hellre med en liten i magen, helt klart :D

Helt klart!!! :)
  • viljan90

H

ImseVimseSpindel skrev 2014-06-26 11:41:31 följande:

Viken dag är du på?

Har bim idag el imorgon... Kanske lite tidigt att testa men läser ju atr många plussar innan bim...
  • JhjärtaK
    ImseVimseSpindel skrev 2014-06-26 08:03:59 följande:

Har inte känt nåt mer i ljumsken, ingen molvärk direkt och inga ömma bröst. Är lite dålig i magen som jag brukar va innan mens så jag tror mensen kommer komma, men jag stannar kvar här ändå för jag har så lång cykel (ca. 40 dagar) så nästa BIM kommer va i augusti och vet inte om nån börjat på en sån tråd än.

Fler än jag som har så lång cykel? 
    Det tar så himla lång tid mellan försöken =/

Jag hade så innan vi fick dottern, då fick jag hjälp med pergotime för att min gynekolog trodde inte att min ÄL var speciellt "stark" när den kom såpass sent i cykeln. Dock hade jag generellt längre än 40 dagar (längsta 48,sen 42, 35 och 39 dagar. Den cykeln med pergotime skulle blivit 31 dagar men dottern blev till då istället ).

Startar du en BIM-lista för augusti så joinar gärna jag då jag inte tror att vi vågar försöka igen med två mf på raken så min nästa BIM är den 22 augusti.
Svar på tråden BIM Juni 2014