BIM Juni 2014
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Mens i helgen, bara till att svälja besvikelsen och ta nya tag. Hoppar gärna in här. 23 år gammal Bim 22/6 försök nummer 5. Vill någon lägga till mig i listan?
BIM-lista 
Har haft ÄL i helgen, nu är det bara den lååånga väntan till BIM kvar 7/6.
Ska verkligen anstränga mig för att inte testa innan BIM. Men tycker det vore väldigt knepigt om det inte blev något denna månad då jag verkligen känt (och testat med stickor) ÄL + att vi haft mysigt sen förra helgen. Så chansen finns ju definitivt.
Är förövrigt 1:a riktiga försöket, vi bestämde oss 1 dag efter ÄL förra månaden att vi ska börja försöka, så jag ska väl inte hoppas på allt för mycket. ;)
Kunde inte låta bli att ta en sticka också nu på förmiddagen. Har nu denna äl alltså testat med stickor, clearblues enkla OCH dubbla tester. Vore väl fan om man inte prickade rätt då :)
Älskar dessa bevis på att kroppen fungerar :)