• joss82

BIM Juni 2014

Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!

• Svar på tråden BIM Juni 2014
  • jessi84

Imorse vid 10 tog jag ett ÄL test. Det har visat negativt förut (bara visat ett streck), men imorse såg jag en början på ett streck till *glad*. Har varit lite orolig att man inte ska ha ÄL nu efter pillerstopp. Är uträknat att jag ska ha ÄL på onsdag. Får se vad testen visar. Ska man ta morgon och kväll eller räcker det morgon? Ska försöka ha med mig saker till jobbet nu iveckan så jag ian testa vid 10 ungefär och se om det ändras något. Blev så glad imorse då jag såg ett streck till =) äntligen.

• JhjärtaK
    jessi84 skrev 2014-05-25 16:12:00 följande:

Imorse vid 10 tog jag ett ÄL test. Det har visat negativt förut (bara visat ett streck), men imorse såg jag en början på ett streck till *glad*. Har varit lite orolig att man inte ska ha ÄL nu efter pillerstopp. Är uträknat att jag ska ha ÄL på onsdag. Får se vad testen visar. Ska man ta morgon och kväll eller räcker det morgon? Ska försöka ha med mig saker till jobbet nu iveckan så jag ian testa vid 10 ungefär och se om det ändras något. Blev så glad imorse då jag såg ett streck till =) äntligen.

Tänk på att man kan ha ett svagt andra streck större delen av cykeln på vissa ÄL-test då man alltid har lite lh-hormon i kroppen. Vilka test använder du?

Tror att det räcker en gång per dag. Den dagen du tror dig få ett positivt test så kan du ju ta på kvällen också.
  • viljan90

Jaha.. Då kom en liten rödbrun flytning... Är väl tecken på mensen som är på g tyvärr... Blir så ledsen... Funderar på att ta hjälp fr danmark.. Där behöver man inte vänta 1 år o vänta massa extra tid.. Bor i malmö så är ju lätt att ta tåget..! Någon som har erfarenhet från dk?

• Kissekatten2014
    ImseVimseSpindel skrev 2014-05-25 17:42:16 följande:
    Vilken dag i cykeln brukar ni ha ÄL? :)

Brukar var dag 12-14 i cyklen brukar ha en cykel på 28 dagar.
  • nakoma

Dag 18, har en cykel på 31 dagar.
  • ramada

Nu blev det inte riktigt som planerat ändå då pga övertid för gubben, men fullt utslag på ÄL-test i fredags men sex blev det på torsdag och 2ggr igår plus att det blir ikväll också ev måndag bara för säkerhets skull å sen börjar den olidliga väntan... Nu håll vi tummarna!! Jo just det tempen imorse var på 36,9 en tydlig stegring så jag fortsätter tempa

• corran

Dag 15-16, en cykel på 28-29 dagar :)
  • JhjärtaK

Dag 18 får jag glad gubbe och har 30 dagars cykel.
  • Murrmys

Dag 12-13 cykel på 25 dagar. Men denna månad vet jag inte, känns som den blev senare och att vi missat det lite. Men det får visa sig, tar det sig inte nu så Tempar jag nästa

Månad, gjorde så förra gången och plussade då på andra försöket :)
Svar på tråden BIM Juni 2014