BIM Juni 2014
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
BIM-lista 
Som sagt det är då rakt bara en massa väntan hela tiden :-P
Enligt mina egna beräkningar då så fick jag positivt på ÄL-test på fredagen, inget sex fredag men torsdagen och men 2 ggr på lördagen, tempen på fre-lör.morgon låg på stadiga 36,2-36,3 och nu på söndagmorgon var den 36,9, vilket borde innebära att jag hade ÄL på lördagen eftersom att tempen ska gå upp det efterföljande dygnet.
Nu sitter man som sagt bara å väntar
gäller väl att försöka sätta sig i göra så man inte blir tokig på kuppen!
Bara vi kunde komma in i Juni nån gång så vi ser om det börjar trilla fram lite + snart
Har haft ÄL i helgen, nu är det bara den lååånga väntan till BIM kvar 7/6.
Ska verkligen anstränga mig för att inte testa innan BIM. Men tycker det vore väldigt knepigt om det inte blev något denna månad då jag verkligen känt (och testat med stickor) ÄL + att vi haft mysigt sen förra helgen. Så chansen finns ju definitivt.
Är förövrigt 1:a riktiga försöket, vi bestämde oss 1 dag efter ÄL förra månaden att vi ska börja försöka, så jag ska väl inte hoppas på allt för mycket. ;)
Hade också ÄL i helgen. Jag har gett upp all form av självdiciplin att vänta till BIM. Laddade upp ordentligt med stickor och har lovat mig själv att få börja på ÄL+8 och sedan göra varannan dag (kommer säkert bli varje dag ändå :P).
Hoppas att det går bra för oss. Det här är första riktiga försöket för oss, och jag hoppas massor att det funkar direkt.
Hade också ÄL i helgen. Jag har gett upp all form av självdiciplin att vänta till BIM. Laddade upp ordentligt med stickor och har lovat mig själv att få börja på ÄL+8 och sedan göra varannan dag (kommer säkert bli varje dag ändå :P).
Hoppas att det går bra för oss. Det här är första riktiga försöket för oss, och jag hoppas massor att det funkar direkt.
Oj, ja då förstår jag att du är lite orolig. :(
Både jag och sambon är friska som nötkärnor, inga mediciner och inga ökade risker för något i släkten så det känns som att om det inte tar sig nu så är det väl något fel på oss som vi inte vet om. Det behöver ju inte vara något fel, men tanken finns ju alltid.