Slicka fitta
Hej alla tjejer tycker ni verkligen om att bli slickade, eller spelar ni bara med. Kram
Hej alla tjejer tycker ni verkligen om att bli slickade, eller spelar ni bara med. Kram
Sitter ute på trappan och smuttar rose med kjolen på skulle verkligen vilja bli slickad nu..mm..
Sitter ute på trappan och smuttar rose med kjolen på skulle verkligen vilja bli slickad nu..mm..
Älskar att slicka spänna isär fittläpparna försiktigt och slicka fjäderlätt på klittan med tungspetsen brukar ge respons. 
Det finns inget skönare än att slicka sin kvinnas fitta. Slickar även hennes anus då hon njuter av det.
Att känna hennes njutning gör mig kåt och jag njuter samtidigt av att kunna tillfredställa henne så att hon får sin orgasm, vilket hon brukar få.
Problemet för mig sedan är att komma då jag varit så koncentrerad på henne.
Jag älskar de och min man älskar att se mig komma :)
någon som vill ha stark man?
[quote=73619155][quote-nick]HäckHäxan skrev 2014-07-14 23:45:17 följande:[för ote-nick]De som tycker om det älskar det säkert, varför skall man en "offra" sig och bli slickad om man inte gillar det själv.
Själv kan jag nog leva utan att bli slickad i resten av mitt liv, så länge mannen är grym med sina fingrar är jag nöjd. Så jag väljer hellre att bli pullad än slickad om jag måste välja. ( min åsikt är att de flesta män inte är så bra på att slicka utan mer verkar göra det för sin egen skull och inte för kvinnans skull ) och sån skit offrar inte jag mig på helt enkelt. De där med att göra saker av plikt, eller för att någon norm säger att man skall osv är helt enkelt inte min grej.
Har dock inget emot att bli slickad, det är dock mindre världsomvälvande bara. Finns kyssar som rubbat mina cirklar mycket mer än så där.[/quote]
Mem va?
Jag blir så trött.
Att slicka någon är bland det bästa som finns, men aldrig att man slickar för sin egen skull. Aldrig att man ens har sex endast för egen skull.
Hela grejen är ju kvinnan njutning, höra henne njuta är det som "gets me off" så att säga.
Jag brukar säga att den som inte tycker om att bli slickad har inte fått uppleva det på rätt sätt. Jag står fast vid det.
Ge han stryk!
Jag tycker förvisso det är gott också, but that's beside the point :)
Vad män som slickar fitta inte fattar är att de gör sånt som kvinnor gör lika bra, om inte bättre.
Fittslickning är en androgyn verksamhet.