• Ripo

Slicka fitta

Hej alla tjejer tycker ni verkligen om att bli slickade, eller spelar ni bara med. Kram

• Svar på tråden Slicka fitta
  • Jonzonto
    Anonym (Karro) skrev 2014-06-25 21:33:57 följande:
    Fast jag tycker att det är skönare bakifrån, man är mer blottad då om du förstår hur jag menar. Men facesitting kanske är värt att utforska.
    Alltså jag tänker verkligen inte klaga på bakifrån.. Det är ju bästa utsikten som finns! Solig
    Jag gillar över lag att begrava ansiktet mellan benen på tjejen vilken position de än må vara! Flört
  • Anonym (Karro)
    Jonzonto skrev 2014-06-25 21:49:05 följande:
    Alltså jag tänker verkligen inte klaga på bakifrån.. Det är ju bästa utsikten som finns! Solig
    Jag gillar över lag att begrava ansiktet mellan benen på tjejen vilken position de än må vara! Flört
    Mmm! Oralsex är grymt underskattat tycker jag.
  • Karlfn

Känns nästan som man lite stör om man promenerar in i samtalet, men vad annat kan man göra än att nicka och säga att man håller med föregående rad av talare :)

• Jonzonto
    Anonym (Karro) skrev 2014-06-25 21:55:50 följande:
    Mmm! Oralsex är grymt underskattat tycker jag.
    Ja, jag håller verkligen med! Jag kan lätt klara mig från att ha penetrerande sex ibland och byta ut det bara mot oralsex! Oskyldig
  • Anonym (Karro)

Jag gillar faktiskt att suga också. Är grymt upphetsande att se när någon annan njuter och ha honom helt i min makt. Tyvärr gillade exet av någon anledning inte oralsex särskilt mycket.

• Jonzonto
    Anonym (Karro) skrev 2014-06-25 22:13:31 följande:
    Jag gillar faktiskt att suga också. Är grymt upphetsande att se när någon annan njuter och ha honom helt i min makt. Tyvärr gillade exet av någon anledning inte oralsex särskilt mycket.
    Jag kan ha lite svårt för det, men så länge tjejen njuter av det och jag ser att hon gör det av vilja och inte "tvång" så är det rysligt skönt! Flört
  • Anonym (Karro)
    Jonzonto skrev 2014-06-25 22:22:34 följande:
    Jag kan ha lite svårt för det, men så länge tjejen njuter av det och jag ser att hon gör det av vilja och inte "tvång" så är det rysligt skönt! Flört
    Jag hade tidigare någon naiv bild av att alla killar ääälskar avsugningar men har träffat på rätt många som inte alls går igång på det. Nyfiken fråga; varför gillar du inte det?
  • Jonzonto
    Anonym (Karro) skrev 2014-06-25 22:29:07 följande:
    Jag hade tidigare någon naiv bild av att alla killar ääälskar avsugningar men har träffat på rätt många som inte alls går igång på det. Nyfiken fråga; varför gillar du inte det?
    Jag vet faktiskt inte varför, har försökt lista ut det men aldrig kommit fram till något.. Jag tror jag har lärt mig tycka om det på senare tid eller så är jag inte vart med så många som tyckt om det och/eller "vart bra" så att säga! :/
    Gäller ju att hon gör det för att hon gillar det och inte för att hon "måste" / "tvingar sig" för att jag har slickat henne tex.. Då kan man lika gärna skippa det å göra annat som båda gillar istället!
  • Anonym (Karro)
    Jonzonto skrev 2014-06-25 22:40:22 följande:
    Jag vet faktiskt inte varför, har försökt lista ut det men aldrig kommit fram till något.. Jag tror jag har lärt mig tycka om det på senare tid eller så är jag inte vart med så många som tyckt om det och/eller "vart bra" så att säga! :/
    Gäller ju att hon gör det för att hon gillar det och inte för att hon "måste" / "tvingar sig" för att jag har slickat henne tex.. Då kan man lika gärna skippa det å göra annat som båda gillar istället!
    Just det där när den andra gör saker för att vara "snälla" eller för att det ska vara "rättvist" är ju rätt avtändande. Man vill ju känna sig åtrådd när man sexar.
  • Jonzonto
    Anonym (Karro) skrev 2014-06-25 22:49:50 följande:
    Just det där när den andra gör saker för att vara "snälla" eller för att det ska vara "rättvist" är ju rätt avtändande. Man vill ju känna sig åtrådd när man sexar.
    Exakt exakt! Själva konceptet "rättvist" blir också så sabla fel.. Börja jämföra med att "jag sög faktiskt av dig då och då, så nu är du skyldig att ge mig oralsex" och sen inget mer.. Blir ju så knäppt!

Bättre att båda ä kåta; jämt å vill man ha så får man å vill den andre ha så ger man! ;)
    (Drömscenario) 
Svar på tråden Slicka fitta