Slicka fitta
Hej alla tjejer tycker ni verkligen om att bli slickade, eller spelar ni bara med. Kram
Hej alla tjejer tycker ni verkligen om att bli slickade, eller spelar ni bara med. Kram
[quote=73619155][quote-nick]HäckHäxan skrev 2014-07-14 23:45:17 följande:[för ote-nick]De som tycker om det älskar det säkert, varför skall man en "offra" sig och bli slickad om man inte gillar det själv.
Själv kan jag nog leva utan att bli slickad i resten av mitt liv, så länge mannen är grym med sina fingrar är jag nöjd. Så jag väljer hellre att bli pullad än slickad om jag måste välja. ( min åsikt är att de flesta män inte är så bra på att slicka utan mer verkar göra det för sin egen skull och inte för kvinnans skull ) och sån skit offrar inte jag mig på helt enkelt. De där med att göra saker av plikt, eller för att någon norm säger att man skall osv är helt enkelt inte min grej.
Har dock inget emot att bli slickad, det är dock mindre världsomvälvande bara. Finns kyssar som rubbat mina cirklar mycket mer än så där.[/quote]
Mem va?
Jag blir så trött.
Att slicka någon är bland det bästa som finns, men aldrig att man slickar för sin egen skull. Aldrig att man ens har sex endast för egen skull.
Hela grejen är ju kvinnan njutning, höra henne njuta är det som "gets me off" så att säga.
Jag brukar säga att den som inte tycker om att bli slickad har inte fått uppleva det på rätt sätt. Jag står fast vid det.
Ge han stryk! ![]()
Jag är trött på alla egoister som bara har sex för sin egen njutnings skull och ger blanka fan isin partner. Dem som du beskriver "bara slickar för att dem själva tycker om det". Idioti.
Sex handlar, bortom närheten, mysigheten och allt det där att ge sin partner njutning på det sätt som känns bäst för båda. Kommunikation och samspel mellan dem båda, liksom.
Haha, att slicka någon tills man dör? Då dör jag lycklig! When can I start? ;D
Det finns sätt som skulle få dig att byta inställning också. Avslappning och gehör, samt tålamod.
Men sen då köper jag juh att man kanske föredrar annat, tänder på olika osv.
...och då är det helt ointressant att ens "utsätta sig själv" för något som känns meningslöst.
Det komiska är att folk utgår ifrån att man inte känner sin kropp i de fall kvinnor inte gillar att bli slickade. Jag hävdar att det är precis tvärtom. Jag är en mycket sexuell kvinna som testat mig fram högt, brett och stort och under vägen hit kommit fram till både vad jag uppskattar och inte uppskattar. Faktiskt gillade jag att bli slickad när jag var yngre, men nu finns det annat sol lockar.
Det absolut roligaste är att män som anonym(z) som bestämt hävdar att det finns sätt att få mig att uppskatta det - ofta bara lägger 5 mins frenetiskt slickande och sen dör ut tillsammans med självkänslan.
* Jag har fått bilden att folk som är egotrippade idioter i sängen ofta (alltid?) har en tendens att vara det utanför också. Jag kanske har fel?
* I'm up for the challenge, darling! Vätskepaus behövs inte, men du kanske tappar så mycket efter att du kommit? ;) Dessutom tycker jag att fittsaft är gott :).
* Tålamod är någonting jag garanterat har. Är lite av en perfektionist. Ger mig aldrig och är envis som en åsna när jag känner att jag måste. Omtanke är också lite av mitt signum. Tillit är en självklar grund för mig i alla relationer, vänskap, kärlek osv.
Saker som O.N.S är värdelösa. Bästa sexet uppnås efter ett par-tre gånger när man lärt känna varandra. Ska jag stå ut med henne i sängen måste jag stå ut med henne utanför också. Lite så.
* Jag har fått bilden att folk som är egotrippade idioter i sängen ofta (alltid?) har en tendens att vara det utanför också. Jag kanske har fel?
* I'm up for the challenge, darling! Vätskepaus behövs inte, men du kanske tappar så mycket efter att du kommit? ;) Dessutom tycker jag att fittsaft är gott :).
* Tålamod är någonting jag garanterat har. Är lite av en perfektionist. Ger mig aldrig och är envis som en åsna när jag känner att jag måste. Omtanke är också lite av mitt signum. Tillit är en självklar grund för mig i alla relationer, vänskap, kärlek osv.
Saker som O.N.S är värdelösa. Bästa sexet uppnås efter ett par-tre gånger när man lärt känna varandra. Ska jag stå ut med henne i sängen måste jag stå ut med henne utanför också. Lite så.
Fan vad konstigt det blev bara för att mobilinternet hängde sig. Här kommer mitt svar till Häckis iaf:
* Som tur är har jag aldrig behövt uppleva sådana stolpskott i sängen. Tank God! Det är en anledning till varför jag aldrig skulle ha sex med någon jag inte kan kommunicera med. Och eftersom jag har sex som ett stort intresse blir det lätt att sex blir en del av konversationen förr eller senare.
* Alltså, jag känner mig rätt självsäker på att jag kan få dig att njuta av oralsex. Kanske inte första gången, eller andra, men förr eller senare så skulle jag nog lyckas. Och kan jag få dig att njuta kommer jag få dig att komma också.
Men med det sagt skulle jag inte göra vad som helst för att få min vilja fram. Det handlar om respekt, vill man inte kan man inte tvinga fram det. At the end of the day är det bra sex som räknas.
Men jag älskar det :).