Slicka fitta
Hej alla tjejer tycker ni verkligen om att bli slickade, eller spelar ni bara med. Kram
Hej alla tjejer tycker ni verkligen om att bli slickade, eller spelar ni bara med. Kram
[quote=73619155][quote-nick]HäckHäxan skrev 2014-07-14 23:45:17 följande:[för ote-nick]De som tycker om det älskar det säkert, varför skall man en "offra" sig och bli slickad om man inte gillar det själv.
Själv kan jag nog leva utan att bli slickad i resten av mitt liv, så länge mannen är grym med sina fingrar är jag nöjd. Så jag väljer hellre att bli pullad än slickad om jag måste välja. ( min åsikt är att de flesta män inte är så bra på att slicka utan mer verkar göra det för sin egen skull och inte för kvinnans skull ) och sån skit offrar inte jag mig på helt enkelt. De där med att göra saker av plikt, eller för att någon norm säger att man skall osv är helt enkelt inte min grej.
Har dock inget emot att bli slickad, det är dock mindre världsomvälvande bara. Finns kyssar som rubbat mina cirklar mycket mer än så där.
Jag tycker förvisso det är gott också, but that's beside the point :)
Trött? På vad?
Givers är absolut det bästa som finns.
Jag brukar svara de som säger att de skall slicka mig till orgasm att de kan slicka tills de dör
Så jag gissar att man är olika där. Tycker dock det är härligt att det funkar för andra, men det funkar inte på mig eller det har iaf inte funkat . ttills, man skall aldrig säga aldrig har jag lärt mig. Jag har hört din mening förr av andra män att jag tydligen inte skulle ha upplevt det på rätt sätt och det kan absolut vara så eller så fixar jag inte den formen av direkt beröring på klitoris för jag upplever den som obehaglig och för mycket
Nej nej inget stryk. Fingerfärdighet är mer min grej. En man med starka fingrar och handleder är guld i min värld helt enkelt [/quote]
Jag är trött på alla egoister som bara har sex för sin egen njutnings skull och ger blanka fan i sin partner. Dem som du beskriver "bara slickar för att dem själva tycker om det". Idioti.
Sex handlar, bortom närheten, mysigheten och allt det där att ge sin partner njutning på det sätt som känns bäst för båda. Kommunikation och samspel mellan dem båda, liksom.
Haha, att slicka någon tills man dör? Då dör jag lycklig! When can I start? ;D
Det finns sätt som skulle få dig att byta inställning också. Avslappning och gehör, samt tålamod.
Men sen då köper jag juh att man kanske föredrar annat, tänder på olika osv.
Är väl en fördel tänker jag
Trött? På vad?
Givers är absolut det bästa som finns.
Jag brukar svara de som säger att de skall slicka mig till orgasm att de kan slicka tills de dör
Så jag gissar att man är olika där. Tycker dock det är härligt att det funkar för andra, men det funkar inte på mig eller det har iaf inte funkat . ttills, man skall aldrig säga aldrig har jag lärt mig. Jag har hört din mening förr av andra män att jag tydligen inte skulle ha upplevt det på rätt sätt och det kan absolut vara så eller så fixar jag inte den formen av direkt beröring på klitoris för jag upplever den som obehaglig och för mycket
Nej nej inget stryk. Fingerfärdighet är mer min grej. En man med starka fingrar och handleder är guld i min värld helt enkelt
Faktiskt inte. Kan komma av det men njutningen är minimal vem som än gör det.