• Ripo

Slicka fitta

Hej alla tjejer tycker ni verkligen om att bli slickade, eller spelar ni bara med. Kram

• Svar på tråden Slicka fitta
  • HäckHäxan
    Anonym (Z) skrev 2014-07-15 09:25:11 följande:

[quote=73619155][quote-nick]HäckHäxan skrev 2014-07-14 23:45:17 följande:[för ote-nick]De som tycker om det älskar det säkert, varför skall man en "offra" sig och bli slickad om man inte gillar det själv.

Själv kan jag nog leva utan att bli slickad i resten av mitt liv, så länge mannen är grym med sina fingrar är jag nöjd. Så jag väljer hellre att bli pullad än slickad om jag måste välja. ( min åsikt är att de flesta män inte är så bra på att slicka utan mer verkar göra det för sin egen skull och inte för kvinnans skull ) och sån skit offrar inte jag mig på helt enkelt. De där med att göra saker av plikt, eller för att någon norm säger att man skall osv är helt enkelt inte min grej.

Har dock inget emot att bli slickad, det är dock mindre världsomvälvande bara. Finns kyssar som rubbat mina cirklar mycket mer än så där.

Mem va?

Jag blir så trött.

Att slicka någon är bland det bästa som finns, men aldrig att man slickar för sin egen skull. Aldrig att man ens har sex endast för egen skull.

Hela grejen är ju kvinnan njutning, höra henne njuta är det som "gets me off" så att säga.

Jag brukar säga att den som inte tycker om att bli slickad har inte fått uppleva det på rätt sätt. Jag står fast vid det.

Ge han stryk! smile5.gif[/quote]Trött? På vad?

Givers är absolut det bästa som finns.

Jag brukar svara de som säger att de skall slicka mig till orgasm att de kan slicka tills de dör

Så jag gissar att man är olika där. Tycker dock det är härligt att det funkar för andra, men det funkar inte på mig eller det har iaf inte funkat hittills, man skall aldrig säga aldrig har jag lärt mig. Jag har hört din mening förr av andra män att jag tydligen inte skulle ha upplevt det på rätt sätt och det kan absolut vara så eller så fixar jag inte den formen av direkt beröring på klitoris för jag upplever den som obehaglig och för mycket

Nej nej inget stryk. Fingerfärdighet är mer min grej. En man med starka fingrar och handleder är guld i min värld helt enkelt
  • HäckHäxan
    Anonym (Z) skrev 2014-07-15 09:43:33 följande:

Jag tycker förvisso det är gott också, but that's beside the point :)

Är väl en fördel tänker jag
  • Anonym (Z)

Trött? På vad?

Jag brukar svara de som säger att de skall slicka mig till orgasm att de kan slicka tills de dör

Så jag gissar att man är olika där. Tycker dock det är härligt att det funkar för andra, men det funkar inte på mig eller det har iaf inte funkat . ttills, man skall aldrig säga aldrig har jag lärt mig. Jag har hört din mening förr av andra män att jag tydligen inte skulle ha upplevt det på rätt sätt och det kan absolut vara så eller så fixar jag inte den formen av direkt beröring på klitoris för jag upplever den som obehaglig och för mycket

Nej nej inget stryk. Fingerfärdighet är mer min grej. En man med starka fingrar och handleder är guld i min värld helt enkelt [/quote]

Jag är trött på alla egoister som bara har sex för sin egen njutnings skull och ger blanka fan i sin partner. Dem som du beskriver "bara slickar för att dem själva tycker om det". Idioti.

Sex handlar, bortom närheten, mysigheten och allt det där att ge sin partner njutning på det sätt som känns bäst för båda. Kommunikation och samspel mellan dem båda, liksom.

Haha, att slicka någon tills man dör? Då dör jag lycklig! When can I start? ;D

Det finns sätt som skulle få dig att byta inställning också. Avslappning och gehör, samt tålamod.

Men sen då köper jag juh att man kanske föredrar annat, tänder på olika osv.

• Anonym (Z)
    HäckHäxan skrev 2014-07-15 13:51:28 följande:

Är väl en fördel tänker jag

Absolut är det så. Det är hela grejen att man lyckafes. Klar bonus, indeed.

Vad är en "Giver" btw?

En sån som bara ger?

Inte riktigt så jag menade

Jag uppskattar definitivt att få också, men kan aldrig tänka mig att inte ge tillbaka. :)
  • HäckHäxan
    Anonym (Z) skrev 2014-07-15 17:47:05 följande:

Trött? På vad?

Så jag gissar att man är olika där. Tycker dock det är härligt att det funkar för andra, men det funkar inte på mig eller det har iaf inte funkat . ttills, man skall aldrig säga aldrig har jag lärt mig. Jag har hört din mening förr av andra män att jag tydligen inte skulle ha upplevt det på rätt sätt och det kan absolut vara så eller så fixar jag inte den formen av direkt beröring på klitoris för jag upplever den som obehaglig och för mycket

Nej nej inget stryk. Fingerfärdighet är mer min grej. En man med starka fingrar och handleder är guld i min värld helt enkelt

Jag är trött på alla egoister som bara har sex för sin egen njutnings skull och ger blanka fan i sin partner. Dem som du beskriver "bara slickar för att dem själva tycker om det". Idioti.

Sex handlar, bortom närheten, mysigheten och allt det där att ge sin partner njutning på det sätt som känns bäst för båda. Kommunikation och samspel mellan dem båda, liksom.

Haha, att slicka någon tills man dör? Då dör jag lycklig! When can I start? ;D

Det finns sätt som skulle få dig att byta inställning också. Avslappning och gehör, samt tålamod.

Men sen då köper jag juh att man kanske föredrar annat, tänder på olika osv.[/quote]Ja då är jag med och då är vi två som är trötta på samma sak. Fast jag personligen då behöver träna på att faktist vara ego och kunna ta emot helt enkelt.

Hahaha för min del kan du starta nu. Är så snäll att du kan få lov att ha vätskepaus ibland också

Självklart finns det sätt som kan få mig att byta inställning. Man skall som sagt aldrig säga aldrig. Tillit är en bra start där och lite annat också som behövs just när det gäller mig. Ser dock ingen mening med att jobba på dessa saker utanför en relation när det finns andra vägar som fungerar och fyller sin funktion. Allt det där andra utforskandet får vänta tills jag lyckas bli kär och blir jag aldrig mer det så får det vara helt enkelt.

Tålamod är däremot en egenskap som krävs i umgänge med mig överlag. :-/
  • Anonym (Z)
    katastrofplantagen skrev 2014-07-15 18:32:58 följande:

Faktiskt inte. Kan komma av det men njutningen är minimal vem som än gör det.

Alla har ju sin egen cup of tea - det finns säkert annat som får dig att explodera. Men jag hävdar fortfarande att det finns sätt att få dig att tycka om det också :)
  • HäckHäxan
    katastrofplantagen skrev 2014-07-15 18:32:58 följande:

Faktiskt inte. Kan komma av det men njutningen är minimal vem som än gör det.

Det är lite så jag tänker. Lama orgasmer samma som det blir för min dem om man enbart smeker klitoris.

Vilket gör att jag ser det som inte så givande eftersom det finns andra sätt för mig att komma på som gör orgasmen hårdare och längre och som får mig att känna mig nöjd.
  • katastrofplantagen
    Anonym (Z) skrev 2014-07-15 18:57:35 följande:
    Alla har ju sin egen cup of tea - det finns säkert annat som får dig att explodera. Men jag hävdar fortfarande att det finns sätt att få dig att tycka om det också :)
    Tro mig ja jag har annat som får mig att explodera ;)

Och nej, det kommer aldrig nånsin att hända att jag kommer tycka om det så som du menar. Det är ungefär lika givande för mig att bli slickad i fittan som det är för dig att gnugga kuken mot toalettstolens vattenbehållare. Inte ett dugg spännande, vilken vinkel, typ av toa eller styrka du än testar- men friktionen gör sitt efter en timma eller så.
  • katastrofplantagen
    HäckHäxan skrev 2014-07-15 19:00:21 följande:
    Det är lite så jag tänker. Lama orgasmer samma som det blir för min dem om man enbart smeker klitoris.

Vilket gör att jag ser det som inte så givande eftersom det finns andra sätt för mig att komma på som gör orgasmen hårdare och längre och som får mig att känna mig nöjd.
    ...och då är det helt ointressant att ens "utsätta sig själv" för något som känns meningslöst.

Det komiska är att folk utgår ifrån att man inte känner sin kropp i de fall kvinnor inte gillar att bli slickade. Jag hävdar att det är precis tvärtom. Jag är en mycket sexuell kvinna som testat mig fram högt, brett och stort och under vägen hit kommit fram till både vad jag uppskattar och inte uppskattar. Faktiskt gillade jag att bli slickad när jag var yngre, men nu finns det annat sol lockar.

Det absolut roligaste är att män som anonym(z) som bestämt hävdar att det finns sätt att få mig att uppskatta det - ofta bara lägger 5 mins frenetiskt slickande och sen dör ut tillsammans med självkänslan.
Svar på tråden Slicka fitta