• Ripo

Slicka fitta

Hej alla tjejer tycker ni verkligen om att bli slickade, eller spelar ni bara med. Kram

• Svar på tråden Slicka fitta
  • Mangbg
    Anonym (så skönt) skrev 2014-05-16 08:45:08 följande:
    Är det rut avdrag på det då?? Haha
    Tror att i slutändan kan det iaf bli sprutavdrag.
  • Scubadoo67
    panicorion skrev 2014-05-16 09:19:00 följande:
    För min del är det väldigt olika från dag till dag, Sen beror det på om man skall dyka in eller ta det lite försiktigt, Första gången tungan nuddar så kan jag rycka till lite men överlag så brukar det ge mycket njutning för mig.
    Härligt är det i alla fall! Tack för ditt svar :)
  • axxxel
    Anonym (så skönt) skrev 2014-05-16 08:26:15 följande:
    Jag älskar det!!!!! Men lever med en somiinte gör det så ofta på mig. :( man blir ju så kåt av det och herregud finns inga ord som kan beskriva hur skönt det är! !!!!!! Skulle nästan kunna anställa någon som gör det på mig varje dag! !! Mm bara tanken får det att rinna till i trosan!!!! ;)
    Stackars dig! Din man behandlar dig inte bra. Du verkar ju härlig. Jag skulle älska att gå ner på dig. Det finns nästan inget underbarare än att slicka.
  • Agaton

Slicka fitta är underbart. Man borde ha ett särskilt forum för kvinnor att anmäla sitt intresse och kunna beställa tjänsten per omgående, ungefär som hemkörning av pizza. Jag kommer garanterat. 

• MrFlex
    Anonym (Mmm) skrev 2014-05-04 20:08:00 följande:
    Älskar att bli slickad. Om den som utför det vet vad han sysslar med. Det ger de absolut skönaste orgasmerna.
    Som fittslickare kan jag upplysa dig om att det finns många varianter på vad som gillas. Det är väldigt svårt att "veta vad man sysslar med" om du inte talar om vad just DU gillar.

Visst kan man som kille köra hela repertoaren och försöka läsa av kroppsspråket men att lägga hela ansvaret på killen förstör bara för dig själv...
  • Bettan85

jag älskar att bli slickad

• villbusa
    Bettan85 skrev 2014-05-17 22:55:06 följande:

härligt med kvinnor som uppskattar det, så härligt att ge, både före och efter........Tungan ute
  • Anonym (så skönt)

Axxxel får väl hoppas att jag träffar dig i mitt nästa liv! !!! ;)

• axxxel
    Anonym (så skönt) skrev 2014-05-18 12:43:31 följande:
    Axxxel får väl hoppas att jag träffar dig i mitt nästa liv! !!! ;)
    Står till förfogande, i detta eller i något kommande liv...
    Man kan inboxa mig också ; )
  • KM36
    Bettan85 skrev 2014-05-17 22:55:06 följande:
    MMM HUR vill du bli Tungan ute slickad??
Svar på tråden Slicka fitta