• Ripo

Slicka fitta

Hej alla tjejer tycker ni verkligen om att bli slickade, eller spelar ni bara med. Kram

• Svar på tråden Slicka fitta
  • ManiLund
    Anonym (Karro) skrev 2014-06-25 16:08:09 följande:

Älskar att bli slickad! Helst bakifrån, stående på alla fyra. Precis innan jag kommer vill jag bli knullad hårt bakifrån. Inget är bättre.

Precis så där ja! Knåda skinkorna och sära på dom och borra in ansiktet... :P
  • Anonym (Karro)
    Jonzonto skrev 2014-06-25 22:54:28 följande:
    Exakt exakt! Själva konceptet "rättvist" blir också så sabla fel.. Börja jämföra med att "jag sög faktiskt av dig då och då, så nu är du skyldig att ge mig oralsex" och sen inget mer.. Blir ju så knäppt!

Bättre att båda ä kåta; jämt å vill man ha så får man å vill den andre ha så ger man! ;)
    (Drömscenario) 
    Det känns väldigt torrt och svenskt det där. "Nu har jag slickat dig så nu får du faktiskt ställa upp på lite analsex". Drömscenariot låter jävligt hett.
    ManiLund skrev 2014-06-25 22:54:59 följande:
    Åh gud, ja!
  • Jonzonto
    Anonym (Karro) skrev 2014-06-25 23:03:11 följande:
    Det känns väldigt torrt och svenskt det där. "Nu har jag slickat dig så nu får du faktiskt ställa upp på lite analsex". Drömscenariot låter jävligt hett
    Haha! Precis.. Lite sådär "Lagom"! Tungan ute
    Har tyvärr vart med om en sån grej i ett förhållande.. Vart bara jobbigt! Skrikandes
    ManiLund skrev 2014-06-25 22:54:59 följande:
    Underbart! Oskyldig
  • Anonym (Z)

Oralsex är det bästa jag vet. Skulle gladeligen skippa penetreringssex mot alla former av oralsex (slick, facesitting, både fram och bak) any given day!).

Bästa som finns är att tillfredsställa en kvinna med munnen, förutsatt att hon uppskattar det naturligtvis :). Och nej, jag tackar inte nej till en avsugning om så skulle vara fallet :)

• Bettan85

Älskar att bli slickad... Ännu skönare hade det varit att bli det nu

• Anonym (inte precis nu)
    Bettan85 skrev 2014-06-28 18:55:22 följande:

Måste först se klart Brasilien - Chile..
  • Anonym (Z)
    Bettan85 skrev 2014-06-28 18:55:22 följande:

Hade inte varit fel alls... :)
  • Anonym (Meja)

Att bli slickad är det bästa jag vet. Inget får mej kåtare än att bli slickad

• Anonym (Z)

Mums

Hade verkligen inte tackat nej (a)

Anonym (Meja) skrev 2014-07-10 21:25:02 följande:

Att bli slickad är det bästa jag vet. Inget får mej kåtare än att bli slickad

• Sambokille34

Hej (meja) helt underbart att få slicka fitta finns inget bättre :) gillar du face-sittning ?

Svar på tråden Slicka fitta