• Ripo

Slicka fitta

Hej alla tjejer tycker ni verkligen om att bli slickade, eller spelar ni bara med. Kram

• Svar på tråden Slicka fitta
  • Anonym (naked)

Ja ALLA tjejer i hela världen gillar att bli slickade förstår du!! ELLER så är det lika olika på den fronten som analsex,att tycka om suschi,oliver,katter,hundar,ballonger mm mm mm. NEJ klart inte alla gillar att bli slickade. Jösses!!

• KM36
    Anonym (så skönt) skrev 2014-05-16 08:26:15 följande:
    Jag älskar det!!!!! Men lever med en somiinte gör det så ofta på mig. :( man blir ju så kåt av det och herregud finns inga ord som kan beskriva hur skönt det är! !!!!!! Skulle nästan kunna anställa någon som gör det på mig varje dag! !! Mm bara tanken får det att rinna till i trosan!!!! ;)

Hur mycket skulle man få för det?? Flört
  • Anonym (så skönt)

Haha...ja nu är jag inte den typen som är otrogen men man kan alltid drömma. Får fråga min sambo vad han skulle tycka om den iden! :-P kanske skulle få honom i andra tankar. Kanske värt att fråga hehe.

• KM36
    Anonym (så skönt) skrev 2014-05-16 08:38:29 följande:
    Haha...ja nu är jag inte den typen som är otrogen men man kan alltid drömma. Får fråga min sambo vad han skulle tycka om den iden! :-P kanske skulle få honom i andra tankar. Kanske värt att fråga hehe.

Hushållsnära tjänster är väl inte otrohet Tungan uteFlört
  • Anonym (så skönt)

Är det rut avdrag på det då?? Haha

• KM36
    Anonym (så skönt) skrev 2014-05-16 08:45:08 följande:
    Är det rut avdrag på det då?? Haha

Kan nog dra av lite av varje Guld i munSkrattande
  • Scubadoo67

Älskar att slicka fitta. Vet också att min fru njuter av det. Finns inget härligare än at känna hennes orgasm krampa runt mina fingrar när jag ger henne njutning med min tunga och fingrar!
    Men som KM86 skrev: Känslan kan bli för stark om man slickar direkt på klitoris; Lösingen för oss blev att jag istället slickar henne intensivt på den lilla huvan som täcker knoppen - Gud nåde mig om jag kommer åt hennes klitta när hon är nära! :D

Har ni kvinnor samma erfarenhet? Blir det för känsligt med stimulans direkt på klitoris? Eller är det olika?

• Anonym (så skönt)

Skönt lyx liv jag skulle få! !!!! ;)

• Anonym (Jajamensan)

Älskar när min sambo slickar mig , får som starkast orgasmer då o e helt slut efteråt

• panicorion
    Scubadoo67 skrev 2014-05-16 08:55:08 följande:
    Älskar att slicka fitta. Vet också att min fru njuter av det. Finns inget härligare än at känna hennes orgasm krampa runt mina fingrar när jag ger henne njutning med min tunga och fingrar!
    Men som KM86 skrev: Känslan kan bli för stark om man slickar direkt på klitoris; Lösingen för oss blev att jag istället slickar henne intensivt på den lilla huvan som täcker knoppen - Gud nåde mig om jag kommer åt hennes klitta när hon är nära! :D

Har ni kvinnor samma erfarenhet? Blir det för känsligt med stimulans direkt på klitoris? Eller är det olika?
    För min del är det väldigt olika från dag till dag, Sen beror det på om man skall dyka in eller ta det lite försiktigt, Första gången tungan nuddar så kan jag rycka till lite men överlag så brukar det ge mycket njutning för mig.
Svar på tråden Slicka fitta