• Ripo

Slicka fitta

Hej alla tjejer tycker ni verkligen om att bli slickade, eller spelar ni bara med. Kram

• Svar på tråden Slicka fitta
  • Anonym (Fröken)

Älskar att bli slickad men inte alla män som fattar att hålla skäggstubbet borta från fittan. Så inte av vem som helst. Precis som vissa tjejer kanske inte fixar att hålla tänderna från kuken när de suger. Annars tycker jag om att sitta på ansiktet, bli slickad/lapad med bred hel tunga och slickad på Klittan med fingrarna i fittan på g punkten. Eller i stjärten eller både och. Tycker om att bli slickad och samtidigt nypt hårt i bröstvårtorna men det gjorde jag inte förut så det är något nytt som känns skönt. Har blivit slickad av både tjejer och killar och det är ingen större skillnad (ev skägget då) och har slickat fitta själv och det är fantastiskt härligt och upphetsande. Skulle aldrig nöja mig i en relation utan att få fittan slickad

• KM36
    Anonym (Fröken) skrev 2014-05-19 17:19:43 följande:
    Älskar att bli slickad men inte alla män som fattar att hålla skäggstubbet borta från fittan. Så inte av vem som helst. Precis som vissa tjejer kanske inte fixar att hålla tänderna från kuken när de suger. Annars tycker jag om att sitta på ansiktet, bli slickad/lapad med bred hel tunga och slickad på Klittan med fingrarna i fittan på g punkten. Eller i stjärten eller både och. Tycker om att bli slickad och samtidigt nypt hårt i bröstvårtorna men det gjorde jag inte förut så det är något nytt som känns skönt. Har blivit slickad av både tjejer och killar och det är ingen större skillnad (ev skägget då) och har slickat fitta själv och det är fantastiskt härligt och upphetsande. Skulle aldrig nöja mig i en relation utan att få fittan slickad
    så härligt att få lapa med bred tunga från mellangården, genom hela skåran tills tungan blir en grop vid klittan och leder ner fittsaften i munnenTungan ute
  • Anonym (aaargh)

Om bara killarna gjort som jag sagt skulle jag nog uppskattat det mycket. Har bara legat med 4 men ingen verkar ha förstått vad jag försökt säga till dem. Inget jävla tungspetsfjanteri, använd hela tungan för fan och snälla, lägg inte 100 % fokus på klitoris. Slicka och sug på mina blygdläppar för fan. Men nej, det har aldrig gått genom. 

• Anonym (kille:))

Precis så är det mums att slicka fitta:) suga och slicka med hela tungan:)

• villbusa
    Anonym (aaargh) skrev 2014-05-22 21:41:06 följande:
    Om bara killarna gjort som jag sagt skulle jag nog uppskattat det mycket. Har bara legat med 4 men ingen verkar ha förstått vad jag försökt säga till dem. Inget jävla tungspetsfjanteri, använd hela tungan för fan och snälla, lägg inte 100 % fokus på klitoris. Slicka och sug på mina blygdläppar för fan. Men nej, det har aldrig gått genom. 

Kom hit så ska jag visa dig......
  • Anonym (AnonymMan)
    Agaton skrev 2014-05-16 10:38:12 följande:
    Slicka fitta är underbart. Man borde ha ett särskilt forum för kvinnor att anmäla sitt intresse och kunna beställa tjänsten per omgående, ungefär som hemkörning av pizza. Jag kommer garanterat. 
    Du har missat en del, tanken är att HON skall komma
  • Anonym (Nej)

Nej jag gillar inte att bli slickad :/ men killar tycker man ska så jo lite spelar man.

• Zäta88

Sounds like my kind of girl. Älskar att slicka. Fram som bak och gärna dagligen ;). Men face-sitting slår nog allt, speciellt när man får känna hur fittan krampar runt tungan + att det är gott också ;)

Anonym (Fröken) skrev 2014-05-19 17:19:43 följande:

• Anonym (Anonym tjej)

Tycker det är as skönt att bli slickad!

• axxxel
    Anonym (Anonym tjej) skrev 2014-05-27 16:46:33 följande:
    Tycker det är as skönt att bli slickad! smile2.gif
    Skönt att slicka någon som verkligen uppsakattar det också
Svar på tråden Slicka fitta