Anonym (Ost) skrev 2014-06-08 15:47:48 följande:
Andra hade skrivit i tråden om de inte hade känt att det blev indragna i en diskution om rasismen mot asiater.
För så fort jg märker att tråden börjar handla om rasism så brukar jag lämna och jag vet flera som gör samma sak. Återigen vill ni diskutera det gör det i en annan tråd, jag kan t.o.m. skapa en åt er om ni vill det. Dessutom så kom det från ingenstans en kille skrev att hans kompis hade börjat dejta en asiat och då hade alla svenska tjeer blivit sura.
Då kommer nästa person och berättar hur jobbigt det är att vara adopterad asiat (vilket det säkert är jag har ingen uppfattning om det) för alla svenska tjeer var rasister mot asiatiska tjejer för att de var mycket snyggare och de var avundsjuka. Dessutom så såg folk inte skillnad på olika folkslag från asien (vilket säkert också är sant återigen jag har ingen uppfattning) och sedan började alla diskutera hur lika eller olika olika folkslag är. Det har ingenting att göra med "ful killar som raggar på snygga tjejer och sedan blir bittra" vilket är vad trådstarten heter och vad tråden handlar(de) om.
Du verkar inte ha lämnat tråden alls!? Du verkar har följt den rätt väl med tanke på förloppet du precis radade upp. Däremot verkar du har du läst det du vill höra och inte det som faktiskt skrevs. Jag var den som skrev att jag var adopterad från Sydkorea, men
ingenstans har jag skrivit att det är jobbigt att vara adopterad eller att det isåfall skulle bero på att jag anser att alla svenska tjejer är rasister och avundsjuka mot asiatiska tjejer för att vi skulle vara snyggare!! Blir rentav förbannad av att du hittar på och raljerar kvalificerat påhitt. Och med tanke på det du skrev så ser du ju knappast mig som adopterad som en
svensk tjej och jämlike heller för den delen, utan grupperar in mig som en asiatisk tjej
mot sk svenska tjejer. Tack för den du.
Off-topic, men vill försvara mig och klargöra detta för sådana som du drar slutsatser av saker som figurerar i ditt eget huvud.