• Ewcia

Bf Malmö oktober 2014

Någon mer än mig som har bf i malmö i oktober 2014?

• Svar på tråden Bf Malmö oktober 2014
  • sasty

Man väntar alltid in i det sista :))
    Gör jag med.. Sen är väl jag mer lat att inte kontakta vården.. Tycker det är klyddigt!

Får du bra tips, dela gärna med dig :)

• EmmaKH

Jag kontaktade faktiskt vården i tårar förra veckan.. Men eftersom jag har tid imorn så tyckte dem att jag kunde vänta. *suck* Men imorn skall jag banne mig inte ge mig! :p Och alla tips kommer självklart upp här sen

• Marre78Malmö

Hej! Jag har förvisso bf i november men kanske kan få vara med på ett hörn ändå? 1a barnet, 35 år, bor på Lorensborg och går på Curakliniken, vägg i vägg med Emma ulklinik.

• EmmaKH

Ligger vaken och knaprar på kex i ett desperat försök att vinna över illamåendet. Hör inte alls till vanligheterna att det kommer så här sent på kvällen. Jag som skulle somna tidigt ikväll =( Vet inte alls vad jag skall göra åt det. Har sån kräkfobi så jag vill verkligen verkligen verkligen inte kräkas =(

• Marre78Malmö

Lider med dig. Mådde konstant illa fram tills för ett par veckor sen. Åt HELA TIDEN för att slippa kräkas. Gick upp tio kilo, stackars kroppen. Har inga revolutionära tips tyvärr, kolhydrater, vila, aldrig tom mage.. Isglass el frysta hallon för att slippa den äckliga smaken.

• nr2

Jag har också foglossning men bara i högra skinkan och neråt haha lite knäpp men ont som fasiken gör det! Blir värre och värre underdagen.

Jag bor i Limhamn och på curakliniken.

• 3skabli4

Jag bokade in privat UL. Är i v.27.

Jag har haft foglossning sedan v.7 och har varit sjukskriven på 50% sedan ca v.19. Vissa dagar kan jag knappt gå. Har dessutom skittungt arbete som lagerarbetare/truckförare. Min sista arbetsdag är imorgon, men min dotter fick vattkoppor förra tisdagen så har inte jobbat sen dess och kommer inte jobba imorgon. Så jag har redan slutat arbeta :) Semester i 5 veckor och sen går jag på graviditetspenning :D

Bara 13 veckor (3 månader) kvar av graviditeten och det känns så skönt att det snart är över :)

Lägger in en bild på min gosse i magen <3

• en rund boll
    3skabli4 skrev 2014-06-04 08:18:18 följande:
    Lägger in en bild på min gosse i magen <3
    phpDeoZRj14535.jpg
    Så fin! 
    sasty skrev 2014-06-03 18:06:01 följande:
    En rund boll :
    Jag går på barnmorskegruppen Öresund.
    Väldigt nöjd :)
    Samtidigt är det en tjusning att inte veta heller. Kluvet :)

Var i Malmö bor alla? Eller kanske jag som missat att läsa :P
    Vi bor i Slottstaden. 
    Visst är det? Jag har inte varit lika nyfiken som sambon men han har tjatat hål i huvudet på mig nu i 2 mån så nu är jag rysligt nyfiken. Bara 5 timmar kvar! Nervöst som attan!
    Har en sån där kupong på en gratis newbiebody som vi tänkte gå och hämta ut när vi varit där och kanske vet vad det blir.
    EmmaKH skrev 2014-06-03 21:20:39 följande:
    Jag har.. Ont så in i Norden gör det. Skall träffa min bm imorn så hoppas jag kan få lite hjälp. Jobbar med dementa så har ett ganska tungt jobb dessutom..
    Usch! Akupunktur är ett jättebra tips! Har själv, sen innan, kroniska ryggproblem som en kompis som jobbar med det nästan helt botat. Den traditionella sjukvården tyckte jag skulle steloperera mig... Känns som jag fått ett helt nytt liv. 
  • en rund boll
    Marre78Malmö skrev 2014-06-03 22:09:26 följande:
    Hej! Jag har förvisso bf i november men kanske kan få vara med på ett hörn ändå? 1a barnet, 35 år, bor på Lorensborg och går på Curakliniken, vägg i vägg med Emma ulklinik.
    Hej och välkommen! Då bor vi inte jättelångt ifrån varann :)
Svar på tråden Bf Malmö oktober 2014