Bf Malmö oktober 2014
Någon mer än mig som har bf i malmö i oktober 2014?
Någon mer än mig som har bf i malmö i oktober 2014?
Man väntar alltid in i det sista :))
Gör jag med.. Sen är väl jag mer lat att inte kontakta vården.. Tycker det är klyddigt!
Får du bra tips, dela gärna med dig :)
Jag kontaktade faktiskt vården i tårar förra veckan.. Men eftersom jag har tid imorn så tyckte dem att jag kunde vänta. *suck* Men imorn skall jag banne mig inte ge mig! :p Och alla tips kommer självklart upp här sen
Hej! Jag har förvisso bf i november men kanske kan få vara med på ett hörn ändå? 1a barnet, 35 år, bor på Lorensborg och går på Curakliniken, vägg i vägg med Emma ulklinik.
Här finns säkert ett hörn till dig med :p
Ligger vaken och knaprar på kex i ett desperat försök att vinna över illamåendet. Hör inte alls till vanligheterna att det kommer så här sent på kvällen. Jag som skulle somna tidigt ikväll =( Vet inte alls vad jag skall göra åt det. Har sån kräkfobi så jag vill verkligen verkligen verkligen inte kräkas =(
Lider med dig. Mådde konstant illa fram tills för ett par veckor sen. Åt HELA TIDEN för att slippa kräkas. Gick upp tio kilo, stackars kroppen. Har inga revolutionära tips tyvärr, kolhydrater, vila, aldrig tom mage.. Isglass el frysta hallon för att slippa den äckliga smaken.
Jag har också foglossning men bara i högra skinkan och neråt haha lite knäpp men ont som fasiken gör det! Blir värre och värre underdagen.
Jag bor i Limhamn och på curakliniken.
Jag bokade in privat UL. Är i v.27.
Jag har haft foglossning sedan v.7 och har varit sjukskriven på 50% sedan ca v.19. Vissa dagar kan jag knappt gå. Har dessutom skittungt arbete som lagerarbetare/truckförare. Min sista arbetsdag är imorgon, men min dotter fick vattkoppor förra tisdagen så har inte jobbat sen dess och kommer inte jobba imorgon. Så jag har redan slutat arbeta :) Semester i 5 veckor och sen går jag på graviditetspenning :D
Bara 13 veckor (3 månader) kvar av graviditeten och det känns så skönt att det snart är över :)
Lägger in en bild på min gosse i magen <3