Bf Malmö oktober 2014
Någon mer än mig som har bf i malmö i oktober 2014?
Någon mer än mig som har bf i malmö i oktober 2014?
Hade sett fel på dagen. Skulle inte alls till bm idag. Så nu är jag på väg till jobb istället. =( Är så sjukt ledsen över det. Märkligt egentligen. Men är väl lite märklig hehe. Får hoppas på en lugnare jobbdag idag då de två föregående var otroligt jobbiga.
Jag skall se om jag vågar mig på akupunktur. Nästan vad som helst som kan hjälpa mot foglossningen.
Jag knaprar tuggummi konstant för den räliga smaken i munnen.. Haha. Men skall testa isglass och frysta hallon också.
Åh, Slottstaden .. Nära mig, vi bor i hästhagen :)
Jaha, vi tänker skippa 3D. Kändes bra med de senaste ul.
Men oj, snart helg och en dag till på jobb... Så ont det gör, inte mycket man är för att springa omkring idag.
En rund boll :
Verkligen ! :)
Åh nu är jag hemkommen från jobb, avslutningsmiddag!
Landa rakt i sängen med en stenhård mage och trött som tusan. En dag till sen helg!
Först ska vi se Oz, älskar serier och ser typ alla :)
Satsy- haha serier är mitt stora nöje med :) ser också allt!! Och det är ett bra botemedel mot hård mage ;)
Tuggummi fick mig ibland att må mer illa men värst av allt var nog all luft man sväljer som ju också behöver komma ut, behövde inte mer av den varan om man säger så..:)
Då är vi några som bor på rätt sida av stan alltså! :) Även om inga avstånd i Malmö är särskilt stora egentligen..
OZ-Haha ja vad det än är så är det förfärligt ;)
Kan man göra ngt åt det, eller det är bara att gilla läget?
Ja, prova bälte och se om det hjälper.
Jag har liknande smärta ovanför ena skinkan och neråt..
Min kollega som även jobbar som massör sa att de är felbelastning..
Man går som en kråka tyvärr. Men testa bälte. Själv ska jag se till att få testa akupunktur. Se om de hjälper en lite, måste kunna hänga med i min 3 årings tempo liksom :)