Bf Malmö oktober 2014
Någon mer än mig som har bf i malmö i oktober 2014?
Någon mer än mig som har bf i malmö i oktober 2014?
Här har man både illamående och foglossning. Men hoppas på att det skall gå över :p
Åh, illamåendet är värst! Mitt är över men de tre första månaderna var jag helt sjukskriven. Nu är det foglossning kvälls och nattetid...
Jag går in i v23 (22+) imorgon :)
Och ni?
En rund boll :
Åh vad trist! Hoppas de släpper snart.. Och du fick en bra läkare.
Spännande! Så himla mysigt att se på ul.
Var det första barnet?
Är i vecka 20 (19+3). Fick höra av min barnmorska att får man besvär av foglossning tidigt (vilket detta tydligen räknas som) så finns det en chans att besvären går över.
Illamåendet får mer än gärna gå över typ för länge sen. För det är helt klart värst som ni säger.
Mysigt med ul! Var på första i tisdags. Vilken känsla =)
En rund boll :
Så roligt! Minns första, häftigt!
Vi tog reda på både första och nu andra, påtok för nyfiken och nu kan jag inte hålla mig längre och för att inte börja shoppa loss till bebis :)
Vad skönt! En bra läkare är ao.
Min första grav hade jag mindre bra läkare men då gick jag inte privat som nu.
Med 80% säkerhets så får sonen en lillasyster. Till hela familjens stora glädje :p Jag själv däremot väntar till nästa ul innan jag säger om det är en flicka eller pojke.. Haha
Med min historia så får vi ett ul i ca vecka 32 också. Det var rutin när jag väntade min son (för många år sen :p) så blev lite paff när syrran talade om för mig att nu för tiden får man banne mig bara ett..