Anonym (:() skrev 2014-06-05 04:43:33 följande:
På sista tiden så vaknar jag plötsligt på natten! Nej men pappa sa att det är inte bara hon som får missfall och att hon borde bry sig om sitt barn som lever "alltså mig"
Hon vill tydligen bara prata med sin sambo om detta och han får krama henne men ingen annan liksom. Jag försökte vara snäll, men struntar hon i mig så känner jag att jag tänker göra samma sak mot henne. Hon ringde mig igår kväll, men jag vägra satt svara. Pappa sa att jag inte skulle svara varken på hennes sms eller när hon ringer mig, men han ringde och skällde ut henne dock skrek han på henne väldigt mycket.
Detta skrev jag också till Annie, men visste inte om du skulle se det så "citerade" stavas det så?
Ts, i det här ska du anpassa dig efter henne, men det får ändå inte gå ut för mycket över ditt eget mående. Om din mamma ringer, prata då med henne, oavsett om hon inte velat ha med dig att göra en kvart innan eller inte. Jag tycker du ska kolla runt på nätet på vad du som anhörig kan göra och vad det finns för stöd för dig att få.