• Anonym (:()

trösta-missfall

Hur ska jag trösta min mamma hon fick missfall för någon dag sedan i vecka 23. Hon bara gråter, hon vill inte ens prata med mig. Kramade henne men då tog hon bort mina händer :(

• Svar på tråden trösta-missfall
  • Anonym (Suck)

Vad skriver hon i sms då? Vill hon be om ursäkt, eller fortsätter hon stöta bort dig?

Din fråga i början var hur du ska trösta på bästa sätt efter missfallet och då måsta jag nog säga att du bör i alla fall svara på sms och samtal. Ge henne sedan några dagar då hon får vara lite jobbig och bara ägna sig åt att sörja innan du försöker närma dig igen. En jättejobbig sits för dig också, vilket är väldigt synd. :(

Anonym (Suck) skrev 2014-06-05 10:12:08 följande:

Vad skriver hon i sms då? Vill hon be om ursäkt, eller fortsätter hon stöta bort dig?

Din fråga i början var hur du ska trösta på bästa sätt efter missfallet och då måsta jag nog säga att du bör i alla fall svara på sms och samtal. Ge henne sedan några dagar då hon får vara lite jobbig och bara ägna sig åt att sörja innan du försöker närma dig igen. En jättejobbig sits för dig också, vilket är väldigt synd. :(

Hon skrev Älskade dotter

Jag vill först säga att jag aldrig har velat såra dig så jag hoppas att du inte har valt att tolka det på det sättet. Jag älskar dig. Mer än något annat på jorden

Jag hoppas att du förstår hur jag tänker. Jag hoppas att du förstår att jag älskar dig. Jag vill inte såra dig. Jag mår bara riktigt dåligt och vill vara ifred, Martin hennes kille är den ända som förstår tydligen

Dock undrar jag om jag vågar träffa bebisen! Asså en död bebis :( kommer jag våga hålla henne när hon är så liten

Dock undrar jag om jag vågar träffa bebisen! Asså en död bebis :( kommer jag våga hålla henne när hon är så liten
    Koppkaka skrev 2014-06-05 13:00:41 följande:

Både du och din pappa är ju dumma i huvudet, TS.

Varför är jag dum i huvudet? För att jag ville trösta henne och finnas där för henne. Skulle det vara bättre om jag sket i henne
  • Anonym (empatilösa?)
    Koppkaka skrev 2014-06-05 13:38:02 följande:
    Dina inlägg här visar ganska tydligt att du inte verkar bry dig så mycket.

Nä varken ts eller pappan... som dessutom kallar ts mamma för ragata!
    Anonym (empatilösa?) skrev 2014-06-05 13:45:34 följande:

Nä varken ts eller pappan... som dessutom kallar ts mamma för ragata!
    Klart jag bryr mig det är ju hon som struntar i mig, hon skulle hjälpa mig för ligger efter i skolan och nu händer detta. Hon orkar inte hjälpa mig säger hon
  • Aniiee
    Anonym (:() skrev 2014-06-05 14:58:38 följande:
    Klart jag bryr mig det är ju hon som struntar i mig, hon skulle hjälpa mig för ligger efter i skolan och nu händer detta. Hon orkar inte hjälpa mig säger hon
    Här får jag lust att lägga in en bild på kapten Picard......

VÄX UPP!
    live as if you were to die tomorrow, feel as if you were to be reborn now , face it as if you were to live forever
Svar på tråden trösta-missfall