• corran

BIM Juli 2014

Då kör vi igen, vi som har BIM i Juli 2014! Lycka till nu allihop, hoppas på plus! :)

• Svar på tråden BIM Juli 2014
  • mandalii
    plopp76 skrev 2014-07-15 18:29:56 följande:

Oftast 3-4 dagar innan. Brukar börja som stänk i flytningen, sen lite mer som blodblandat och sista dagen innan mens så blir det lite rött i trosskyddet. Ungefär så :)

Låter ungefär som det brukar vara för mig. Minns du när du började få dessa spottings? Var det efter 30? Började för mig ca 6 mån efter 30 och samtidigt slutade brösten ömma innan mens vilket de alltid gjorde innan.

Har du barn?
  • fantasifull
    fantasifull skrev 2014-07-15 22:03:05 följande:
    Gus va starkt plus. Grattis, fast så många dagar till BIM! ????????????
    Ok, alla lina frågetecken är 2st tummen upp tecken och en glad gubbe :/ otrevligt det såg ut!
  • Stokke

Glad gubbe den 5:e. Den 3:e och den 6:e är de dagar som är närmast.
    29:e, 30:e,1:a är för tidiga tror jag.

• plopp76
    mandalii skrev 2014-07-15 22:09:06 följande:

Låter ungefär som det brukar vara för mig. Minns du när du började få dessa spottings? Var det efter 30? Började för mig ca 6 mån efter 30 och samtidigt slutade brösten ömma innan mens vilket de alltid gjorde innan.

Har du barn?

Jag slutade med p-piller när jag var 32 och det började då på en gång. Är 38 nu. Har inga barn. Skulle ha fått en liten i augusti men förlorade den lilla i vecka 19 i april...
  • ramada

Jaha nähä, de va inte möe svar man fick här, får nog googla själv och söka sig annanstans kanske om man ska få nån respons
    Grattis till plussen och lycka till på oss andra iaf.

Svar på tråden BIM Juli 2014