• corran

BIM Juli 2014

Då kör vi igen, vi som har BIM i Juli 2014! Lycka till nu allihop, hoppas på plus! :)

• Svar på tråden BIM Juli 2014
  • plopp76
    Stokke skrev 2014-07-15 22:28:47 följande:

Beklagar plopp76 :(

Tack, det är verkligen inte något jag önskar ens min värsta fiende :(
    Evening primrose skrev 2014-07-15 22:29:25 följande:

Plopp

Ingen rolig historia alls, vi börja börjar komma på fötter igen men måendet tog tid.
  • JOLI
    lynx vox skrev 2014-07-15 13:13:58 följande:
    Jag hade likadant som dej förra månaden. Helt olik alla andra månader och jättemycket vattniga flytningar... Mensen var försenad en vecka, men kom... Lagom till att jag gjort ett gravtest jag var stensäker på skulle vara positivt :/

Är själv inne på försök 15..
    Det är så frustrerande.. Känner bara för att bryta ihop och skita i det, samtidigt som längtan är så stor att jag inte kan eller vill skita i det, det tar så himla hårt!!!
    Hoppas det mot förmodan är graviditet för mig ändå, och självklart att ni också lyckas snart!!! Det hade både vi och ni varit värda efter en så lång tid!! Håller tummarna!
  • Annette79
    Evening primrose skrev 2014-07-15 21:21:25 följande:

Annette

Är du lessen för att du är 35 snart? Jag fyllde nyss smile1.gif Jag e lite mesig, vill inte se ett pos före bim ändå bli mens, men å andra sidan kan man ju få mf sen med så fuck it eg! Men bra kring bim då man oftast får ett tydligt pos iaf så man slipper fundera över om man ser rätt! smile1.gif

Ländryggen, är d långt ner nästan svanskotan?

? Lilla E ?
    Hehe... Nja ledsen vet jag inte men jag skulle gärna vara 25 i barnverkstan ;) (livmodern) Grattis i efterskott då... Dubbelt grattis till dig :)) Ja det är ju bäst att vänta till bim med test men jag kan ju inte hålla mig även fast jag vill... Denna gången skulle vara perfekt eftersom jag kommer ha tankarna på annat i Budvanska Rivieran :)) men vill ju å andra sidan veta om jag kan ta ett glas vin till maten så blir ett test fre morgon om jag kan hålla mig :) Ja ländryggen är typ svanken ;) Känns som ett stort blåmärke där på mig just nu...:(
  • Evening primrose

Min livmoder har hittills levererat tre av totalt fyra försök. Ett mf, ett barn, en grav. Men visst. Mina ägg är 35 nu inte 25 så vem vet hur detta slutar!

Hemligheten är kanske en 6 år yngre man

Tydligen är d lite bättre odds då än om han varit 35. Eller 40.

Har jag läst iaf!

♡ Lilla E ♡
  • Annette79
    Evening primrose skrev 2014-07-15 22:48:03 följande:

Min livmoder har hittills levererat tre av totalt fyra försök. Ett mf, ett barn, en grav. Men visst. Mina ägg är 35 nu inte 25 så vem vet hur detta slutar!

Hemligheten är kanske en 6 år yngre man smile5.gif

Tydligen är d lite bättre odds då än om han varit 35. Eller 40.

Har jag läst iaf!

? Lilla E ?
    En bra livmoder :)) Min har jobbat stenhårt med tre barn och ett antal graviditeter som jag fått avbryta då preventivmedel inte funkat och jag absolut inte kunnat få fler barn då... Haft väldigt lätt för att bli gravid tidigare och inte heller fått något mf tidigare så känns nu som att åldern säger sitt och även livmodern men det får ta den tid det tar för oss, snart 6mån och två mf på raken ;) Min man är 42 så det är högtid att få till det nu känner jag :)))
  • Pyret 85
    Isabelladez skrev 2014-07-16 07:18:09 följande:

Bläää mensen kom inatt. 5-6 dagar för tidigt? Suck

Bättre lycka nästa månad!
  • Isabelladez
    Isabelladez skrev 2014-07-16 07:18:09 följande:

Bläää mensen kom inatt. 5-6 dagar för tidigt? Suck

tack! Ska nog dock ta en paus från bebisverkstaden, orkar inte bli besviken igen. Prövar lite senare:)
  • JhjärtaK
    Isabelladez skrev 2014-07-16 07:27:15 följande:
    tack! Ska nog dock ta en paus från bebisverkstaden, orkar inte bli besviken igen. Prövar lite senare:)
    Tråkigt! Hoppas att ni lyckas igen när ni orkar fortsätta.
Svar på tråden BIM Juli 2014