BIM Juli 2014
Då kör vi igen, vi som har BIM i Juli 2014! Lycka till nu allihop, hoppas på plus! :)
Då kör vi igen, vi som har BIM i Juli 2014! Lycka till nu allihop, hoppas på plus! :)
Igår kväll på ÄL+6 började molvärken vilket får mig starkt att misstänka att jag är gravid igen eller så är det så jag alltid har det nu innan mens/graviditet, jag har bara inte tänkt på det de månader som vi inte försökt kanske?
Nåja, har lovat mig själv att inte testa förrän på lördag på ÄL+10 då jag plussade med dottern. Plussade redan på ÄL+8 vid förrförra graviditeten men då var det så svagt att jag knappt trodde på det så bättre att vänta lite längre, om jag kan hålla mig
BIM i lördags/söndags, ingen mens i sikte och minus på stickan fortfarande...... Varför ska mensen börja strula nu igen efter att i ca 1,5 år gått som en klocka...
Blir knäpp!!
BIM i lördags/söndags, ingen mens i sikte och minus på stickan fortfarande...... Varför ska mensen börja strula nu igen efter att i ca 1,5 år gått som en klocka...
Blir knäpp!!
ÄL+7 idag. Illamående nu igen men inbillar mig säkert bara. Denna gången är det iaf inte för att jag är hungrig för jag har precis ätit frukost.
fortfarande småont i ländryggen.
Jag har plussat!!! :D svagt igår kväll och imorse såg man tydligt! BIM + 3 :D
Jag har plussat!!! :D svagt igår kväll och imorse såg man tydligt! BIM + 3 :D