• corran

BIM Juli 2014

Då kör vi igen, vi som har BIM i Juli 2014! Lycka till nu allihop, hoppas på plus! :)

• Svar på tråden BIM Juli 2014
  • Manelma
    jessi84 skrev 2014-07-02 20:27:15 följande:

Usch, nu blir jag nervös.
    Tog detta test för jag var sugen, inte för jag trodde annat än att mensen ska komma. Beräknad BIM på fredag tror jag, men det är om cykeln är på 28 dagar som den var första månaden men har inga tecken för något.

Nu vet jag inte om man ska vänta några timmar innan man tar test eller ta på morgonen. Tog ett nu vid 20.20 ungefär. Kissade sist vid 17-18 kanske och druckit lite cola sedan dess. 

Är detta därför eller???
    Va är det som är oklart här? Om du druckit massa osv, är det ju ännu starkare färg på morgonen troligen, så Grattis du är gravid, väldigt tydligt plus tycker jag det där är! Om du har bim på fredag är det helt klart möjligt att du ser ett plus framför dig på stickan redan idag :) Så njut av det istället! :D 
  • Manelma
    jessi84 skrev 2014-07-02 20:53:08 följande:

Men jag väntar ju på att mensen ska komma. Har inga symptom för något och tempen kör jojo grejer.

Du kan ju vänta på mens men om du är gravid så är du då kommer inte mensen komma! ;) heheh är det inte graviditet du är ute efter? Mensen den kan ju få komma om ett år eller så! ;) 
  • sarasessi
    jessi84 skrev 2014-07-01 21:41:57 följande:

Jag ska också ha mens på fredag tror jag om cykeln är lika lång som första månaden.

Inte hållit på så länge.

Känt av lite små värk imagen nu på kvällen till och från och känns ibland som "det rinner" till där nere men det är inget än så får se om det är mens på g eller inte.

Hoppas bara inte denna månads cykel är lång. Svårt att veta efter fredagen (om mensen ej kommer) om man är gravid (det är jag ej, eller har ej den tanken) eller om cykeln är lång.

Hur går det? Har du testat? Bim-2 här och fortfarande negativa test. Brösten ömmar rejält men inget plus i sikte än i af. Får se vad som händer.
  • jessi84
    Manelma skrev 2014-07-02 21:17:52 följande:
    Va är det som är oklart här? Om du druckit massa osv, är det ju ännu starkare färg på morgonen troligen, så Grattis du är gravid, väldigt tydligt plus tycker jag det där är! Om du har bim på fredag är det helt klart möjligt att du ser ett plus framför dig på stickan redan idag :) Så njut av det istället! :D 
    Då ska jag testa imorgon bitti också =) Vet bara inte hur jag ska ta in detta, så chockad.
    Klart jag njuter men trodde inte detta skulle ske så snabbt. Min storasyster och lillasyster har barn och det har gått hyfsat fort för dem därför trodde jag att det skulle ta tid för mig för mycket går vartannat hos oss barn.

Hur ska jag berätta detta för sambon och hur och när? Han jobbar kväll denna vecka, hemma runt 22.30 (kan ju inte berätta det då då jag ska upp och jobba). På fredag är vi båda hemma runt 14 och han ska väl iväg till kvällen och lördag är han borta nästan hela dagen.

Vill ju att vi har lite ensamtid då och inte ha en massa annat som man ska på.
  • jessi84
    Manelma skrev 2014-07-02 21:19:42 följande:
    Du kan ju vänta på mens men om du är gravid så är du då kommer inte mensen komma! ;) heheh är det inte graviditet du är ute efter? Mensen den kan ju få komma om ett år eller så! ;) 
    Jo, klart jag vill detta.
    Är nog mest chockad och trodde inte det skulle gå så fort.
    Åhh, vill så gärna berätta detta för sambon när han kommer hem, men vet ej om jag ska vänta tills jag tagit ett morgontest och kanske ett CB på fredag och berätta det på fredag när jag kommer hem vid 14??? Kan man ta ett CB test på morgonen?
  • Frutess

GRATTIS! HElt klart plus;)

Skulle jag vara du skulle jag sitta uppe och vänta på honom. De är värt någon timmes mindre sömn;) eller så väntar du till fredag om de känns jobbigt innan:)

• jessi84
    sarasessi skrev 2014-07-02 21:23:10 följande:

Men oj Jessi84. Såg ju nu att du plussat! Wow...vad kul :) Grattis!!!

Tack. Så oerhört chockad över allt. Kommer inte kunna sova i natt =)
    Vill så gärna berätta detta för sambon men vet ej om jag ska vänta tills jag tagit morgontest och ett CB test men vill så gärna =) Ska ju dock upp och jobba imorgon. Börjar 9.
  • jessi84
    Frutess skrev 2014-07-02 21:30:12 följande:

GRATTIS! HElt klart plus;)

Skulle jag vara du skulle jag sitta uppe och vänta på honom. De är värt någon timmes mindre sömn;) eller så väntar du till fredag om de känns jobbigt innan:)

Tack =)
    Är bara så chockad. Vill så gärna berätta men jobbigt att veta att man ska upp imorgon bara. Kan nog inte vänta på att berätta =) Vill ju att han ska veta, kan nog inte hålla mig =)
  • Loven
    Annette79 skrev 2014-07-02 20:29:00 följande:

Grattis :))

Grattis!!
Svar på tråden BIM Juli 2014