BIM Juli 2014
Då kör vi igen, vi som har BIM i Juli 2014! Lycka till nu allihop, hoppas på plus! :)
Då kör vi igen, vi som har BIM i Juli 2014! Lycka till nu allihop, hoppas på plus! :)
Men jag väntar ju på att mensen ska komma. Har inga symptom för något och tempen kör jojo grejer.
Jag ska också ha mens på fredag tror jag om cykeln är lika lång som första månaden.
Inte hållit på så länge.
Känt av lite små värk imagen nu på kvällen till och från och känns ibland som "det rinner" till där nere men det är inget än så får se om det är mens på g eller inte.
Hoppas bara inte denna månads cykel är lång. Svårt att veta efter fredagen (om mensen ej kommer) om man är gravid (det är jag ej, eller har ej den tanken) eller om cykeln är lång.
Men oj Jessi84. Såg ju nu att du plussat! Wow...vad kul :) Grattis!!!
GRATTIS! HElt klart plus;)
Skulle jag vara du skulle jag sitta uppe och vänta på honom. De är värt någon timmes mindre sömn;) eller så väntar du till fredag om de känns jobbigt innan:)
Men oj Jessi84. Såg ju nu att du plussat! Wow...vad kul :) Grattis!!!
GRATTIS! HElt klart plus;)
Skulle jag vara du skulle jag sitta uppe och vänta på honom. De är värt någon timmes mindre sömn;) eller så väntar du till fredag om de känns jobbigt innan:)
Grattis :))