BIM Juli 2014
Då kör vi igen, vi som har BIM i Juli 2014! Lycka till nu allihop, hoppas på plus! :)
Då kör vi igen, vi som har BIM i Juli 2014! Lycka till nu allihop, hoppas på plus! :)
Nu ska man bara ta reda på vad man får/inte får äta och läsa sig till allt på försäkringskassan. Och allt annat som man ska veta. Men kommer nog få reda på en del hos BM. Tyvärr tror jag ej det blir nu då jag tror hon har semester =(
Nu ska man bara ta reda på vad man får/inte får äta och läsa sig till allt på försäkringskassan. Och allt annat som man ska veta. Men kommer nog få reda på en del hos BM. Tyvärr tror jag ej det blir nu då jag tror hon har semester =(
Har varit väldigt oaktiv denna månad, grattis till er som har plussat! :) jag börjar test lite smått i helgen. Har inga förväntningar alls så skulle bli glatt överraskad om vi lyckats.
Berätta precis för sambon och han blev superglad och chockad han också =)
Ska ta ett test imorgon bitti, sen köpa 2 st CB test imorgon för att ta ett ihelgen och sen nästa helg för att vara riktigt säker =)
Usch, nu blir jag nervös.
Tog detta test för jag var sugen, inte för jag trodde annat än att mensen ska komma. Beräknad BIM på fredag tror jag, men det är om cykeln är på 28 dagar som den var första månaden men har inga tecken för något.
Nu vet jag inte om man ska vänta några timmar innan man tar test eller ta på morgonen. Tog ett nu vid 20.20 ungefär. Kissade sist vid 17-18 kanske och druckit lite cola sedan dess.
Är detta därför eller???
Grattis till alla fina plus! ^_^
Jessie84: Jag anade att du snart skulle visa upp ett positivt test, det där med "rinna till" känner jag VÄL igen från de gånger jag varit gravid. Det har varit mitt tidigaste tecken alla gånger :) Jag har nästan ryckt till när det "runnit till" och sprungit till toan i tron om att det kommit blod, men icke! ;)