• corran

BIM Juli 2014

Då kör vi igen, vi som har BIM i Juli 2014! Lycka till nu allihop, hoppas på plus! :)

• Svar på tråden BIM Juli 2014
  • 180611

Är visst inte bara jag som kastas mellan hopp o förtvivlan här ser jag. Det är verkligen inte lätt att vara oberörd. När jag vaknade imorse så fick jag en brunaktig flytning på pappret o tårarna kom då jag antog att det var mensen som kom. Men nu har hela dagen gått o det enda som kommer är ytterst lite ljusbrun flytning på pappret. O då börjar jag ju genast hoppas igen. Dum som man är. Är det någon som känner igen detta?

• jessi84

Usch, nu blir jag nervös.
    Tog detta test för jag var sugen, inte för jag trodde annat än att mensen ska komma. Beräknad BIM på fredag tror jag, men det är om cykeln är på 28 dagar som den var första månaden men har inga tecken för något.

Nu vet jag inte om man ska vänta några timmar innan man tar test eller ta på morgonen. Tog ett nu vid 20.20 ungefär. Kissade sist vid 17-18 kanske och druckit lite cola sedan dess. 

Är detta därför eller???
  • Annette79
    jessi84 skrev 2014-07-02 20:27:15 följande:

Tog detta test för jag var sugen, inte för jag trodde annat än att mensen ska komma. Beräknad BIM på fredag tror jag, men det är om cykeln är på 28 dagar som den var första månaden men har inga tecken för något.

Nu vet jag inte om man ska vänta några timmar innan man tar test eller ta på morgonen. Tog ett nu vid 20.20 ungefär. Kissade sist vid 17-18 kanske och druckit lite cola sedan dess. 

Är detta därför eller???

Grattis :))
  • jessi84
    Annette79 skrev 2014-07-02 20:29:00 följande:
    Grattis :))
    Men grejen är den att jag kanske kissa vid 17-18, alltså inte hållit mig 4 timmar som man kanske ska. Och sen har jag druckit lite cola på kvällen, då blir ej kisset koncentrerat och det kan ju ha sin effekt, eller??
  • carro90
    jessi84 skrev 2014-07-02 20:27:15 följande:

Är detta därför eller???
    Jag vill också säga grattis! 
  • jessi84
    carro90 skrev 2014-07-02 20:48:37 följande:
    Jag vill också säga grattis! 
    Men det kan väl ändå inte stämma men tanke på att jag kissat runt 17-18 kanske och druckit lite cola och då är det ju ej koncentrerat. Kan inte detta ha någon påverkan??
    Vill inte tro på det, blir nervös.
  • jessi84

Men jag väntar ju på att mensen ska komma. Har inga symptom för något och tempen kör jojo grejer.

• Rossarna
    jessi84 skrev 2014-07-02 20:53:08 följande:
    Men jag väntar ju på att mensen ska komma. Har inga symptom för något och tempen kör jojo grejer.

Spontant tror jag du kommer då vänta länge på den.. :) håll oss uppdaterade hur morgondagens test ser ut!
  • jessi84
    Rossarna skrev 2014-07-02 21:09:15 följande:

Spontant tror jag du kommer då vänta länge på den.. :) håll oss uppdaterade hur morgondagens test ser ut!
    Men är inte beredd på detta (även fast jag velat detta) men blir så verkligt nu och nu är jag nervös och får ont i magen. Mensen kan ju komma ändå??
  • jessi84
    Rossarna skrev 2014-07-02 21:09:15 följande:

Ska jag ta ett imorgon bitti? Funderar på att köpa ett CB från apoteket och testa på fredag morgon men har ett test kvar här hemma så kanske ska testa imorgon bitti, vilket jag tror kommer vara som vanligt och negativt igen.
Svar på tråden BIM Juli 2014