BIM Juli 2014
Då kör vi igen, vi som har BIM i Juli 2014! Lycka till nu allihop, hoppas på plus! :)
Då kör vi igen, vi som har BIM i Juli 2014! Lycka till nu allihop, hoppas på plus! :)
Är visst inte bara jag som kastas mellan hopp o förtvivlan här ser jag. Det är verkligen inte lätt att vara oberörd. När jag vaknade imorse så fick jag en brunaktig flytning på pappret o tårarna kom då jag antog att det var mensen som kom. Men nu har hela dagen gått o det enda som kommer är ytterst lite ljusbrun flytning på pappret. O då börjar jag ju genast hoppas igen. Dum som man är. Är det någon som känner igen detta?
Usch, nu blir jag nervös.
Tog detta test för jag var sugen, inte för jag trodde annat än att mensen ska komma. Beräknad BIM på fredag tror jag, men det är om cykeln är på 28 dagar som den var första månaden men har inga tecken för något.
Nu vet jag inte om man ska vänta några timmar innan man tar test eller ta på morgonen. Tog ett nu vid 20.20 ungefär. Kissade sist vid 17-18 kanske och druckit lite cola sedan dess.
Är detta därför eller???
Men jag väntar ju på att mensen ska komma. Har inga symptom för något och tempen kör jojo grejer.