• corran

BIM Juli 2014

Då kör vi igen, vi som har BIM i Juli 2014! Lycka till nu allihop, hoppas på plus! :)

• Svar på tråden BIM Juli 2014
  • jessi84
    Bebben84 skrev 2014-07-03 10:00:31 följande:

Jessi84- Hur gick det att berätta för mannen? :)

Det gick bra =)
    Han blev lika chockad som jag och glad. Men vill som jag ta ett CB test för att verkligen bekräfta det och nu ska vi glädjas åt detta =)
    Han vill detta lika mycket som jag =)
  • ramada
    jessi84 skrev 2014-07-03 10:08:16 följande:
    Det gick bra =)
    Han blev lika chockad som jag och glad. Men vill som jag ta ett CB test för att verkligen bekräfta det och nu ska vi glädjas åt detta =)
    Grattis jessi84!!
    Nog blir man lite avis allt
  • Bebben84
    jessi84 skrev 2014-07-03 10:08:16 följande:
    Det gick bra =)
    Åh så underbart! Jag längtar nåt enormt till den dagen jag kan berätta för min sambo. Han längtar nästan mer än mig :)
  • heterSandra

Jag har läst alla inlägg och varit lite aktiv i tråden. Igår var BIM dagen och kände ingenting och ingen mens kom. Idag trodde jag att den skulle komma eftersom jag stod och kände molvärk och att det rann till men icke, ingen mens. Lite öm och konstig i brösten. Testade vid ÄL+12 men det var så blankt och negativt. Vet inte om jag vågar hoppas.

• Bebben84
    heterSandra skrev 2014-07-03 11:13:15 följande:

Jag har läst alla inlägg och varit lite aktiv i tråden. Igår var BIM dagen och kände ingenting och ingen mens kom. Idag trodde jag att den skulle komma eftersom jag stod och kände molvärk och att det rann till men icke, ingen mens. Lite öm och konstig i brösten. Testade vid ÄL+12 men det var så blankt och negativt. Vet inte om jag vågar hoppas.

Vissa är låghormonare så tappa inte hoppet ännu! Jag testade negativt flera ggr när jag väntade min dotter. Trodde till slut att det var annat fel på mig så  gick till vårdcentralen och otg blodprov och fick några minuter senare veta att jag visst var preggo :).
  • MonDieu
    Bebben84 skrev 2014-07-03 11:21:33 följande:
    Vissa är låghormonare så tappa inte hoppet ännu! Jag testade negativt flera ggr när jag väntade min dotter. Trodde till slut att det var annat fel på mig så  gick till vårdcentralen och otg blodprov och fick några minuter senare veta att jag visst var preggo :).
    mins du ungefär när du testade pos? BIM+? Är själv på bim+11 men testar bara negativt och nu har jag fått ont i brösten plus molvärk till och från.
    Mon Dieu!
  • silje

Jäkla skit!! Mitt under hela baby tillverkningen så får jag ett nytt jobb! Hur i helsike ska jag göra nu?? Beslutsångest delux :-/

• EmmJo

Grattis till ni som plussat!!! Jag kan inte skriva in mig, någon som kan det? Bim 30/6.. Andra barnet första försöket! Häromdagen, rann det till för mig, trodde mensen kom eller att jag nästan kissade på mig. Har massa symptom, känns som mensen ska komma närsomhelst. Jag tror ju inte jag är gravid. En känsla jag har. Med förra barnet plussade jag på bim. Nu testade jag mig på em o var negativt.

• Bebben84
    silje skrev 2014-07-03 11:48:09 följande:

Jäkla skit!! Mitt under hela baby tillverkningen så får jag ett nytt jobb! Hur i helsike ska jag göra nu?? Beslutsångest delux :-/

Jag med men vi kör på ändå med orden "det löser sig alltid" :)
Svar på tråden BIM Juli 2014