• corran

BIM Juli 2014

Då kör vi igen, vi som har BIM i Juli 2014! Lycka till nu allihop, hoppas på plus! :)

• Svar på tråden BIM Juli 2014
  • Bebben84
    silje skrev 2014-07-03 12:34:07 följande:
    Du är ju bara för underbar smile1.gif du får mig att tänka så mycke med positivt!! TACK ??
    Härligt att jag kunde göra dig lite glad mitt i alla tankar :). Kör på så ska du se att allt kommer bli toppen :)
  • Bebben84
    joss82 skrev 2014-07-03 12:48:11 följande:

Ni som plussat nu eller har barn sedan tidigare, har ni haft molvärk sista veckan före BIM? Jag har det nu sen igår. ÄL+7 idag. I vanliga fall får jag mensvärk som stegrar kraftigt i samband med att mensen kommer. Nu ligger den bara där och molar utan att stegras.

Jo jag hade det när jag var gravid senast! Håller tummarna :)
  • Bebben84
    joss82 skrev 2014-07-03 12:46:47 följande:
    Om man tittar på stickan på digitala test ser man liknande stegring som man gör på ÄL-stickor. Min erfarenhet är att man kan få svaga streck i stort sett hela menscykeln. Hoppas det blir starkare de närmaste dagarna!
    Bläää jag som trodde det var en liten stegring på g :). Har så mycket molnande värk så det känns ju som om NÅGOT är på g. Aja, bara avvakta och se :)
  • jessi84
    ramada skrev 2014-07-03 10:16:25 följande:
    Grattis jessi84!!
    Nog blir man lite avis allt
    Tack =)
    Det blir snart din tur =)
  • jessi84
    Bebben84 skrev 2014-07-03 10:18:42 följande:
    Åh så underbart! Jag längtar nåt enormt till den dagen jag kan berätta för min sambo. Han längtar nästan mer än mig :)
    Det kommer du få göra =)
    Vi vill båda ta ett CB test för att få det extra klart och tydligt =)
  • jessi84

Började 9 idag så när jag cykla till jobbet lyssna jag på musik och då var det väl en lugn låt.
    Då slog det mig att min älskade pappa missar allt detta =(
    Jag får inte berätta det för honom och han får inte glädjas i att bli morfar en gång till. Detta var oerhört jobbigt och tårarna kom lite.
    Han gick tyvärr bort i slutet av september =(

• joss82
    jessi84 skrev 2014-07-03 13:21:27 följande:

Började 9 idag så när jag cykla till jobbet lyssna jag på musik och då var det väl en lugn låt.
    Då slog det mig att min älskade pappa missar allt detta =(
    Jag får inte berätta det för honom och han får inte glädjas i att bli morfar en gång till. Detta var oerhört jobbigt och tårarna kom lite.
    Han gick tyvärr bort i slutet av september =(

Tråkigt att höra! Förstår att du blir extra påmind om det nu.
  • Bebben84

Fått en pytteblödning nu igen :(. Fattar inte alls vad som händer i min kropp :(

• Bebben84
    Pyret 85 skrev 2014-07-03 14:15:12 följande:
    Tror ni ÄL är på G?
    Jag skulle säga definitivt ja :)
Svar på tråden BIM Juli 2014