BIM Juli 2014
Då kör vi igen, vi som har BIM i Juli 2014! Lycka till nu allihop, hoppas på plus! :)
Då kör vi igen, vi som har BIM i Juli 2014! Lycka till nu allihop, hoppas på plus! :)
Grattis till ni som plussat!!! Jag kan inte skriva in mig, någon som kan det? Bim 30/6.. Andra barnet första försöket! Häromdagen, rann det till för mig, trodde mensen kom eller att jag nästan kissade på mig. Har massa symptom, känns som mensen ska komma närsomhelst. Jag tror ju inte jag är gravid. En känsla jag har. Med förra barnet plussade jag på bim. Nu testade jag mig på em o var negativt.
Tack så jättemkt
Testade med CB digitala ÄL-test och fick inte utslag. Bör ha ägglissning söndag,måndag enligt min app. Men när jag tog ut Stickan tycker jag mig se ett streck som börjar stegra lite. Vad tror ni? :)
<3 inte ??
Testade med CB digitala ÄL-test och fick inte utslag. Bör ha ägglissning söndag,måndag enligt min app. Men när jag tog ut Stickan tycker jag mig se ett streck som börjar stegra lite. Vad tror ni? :)
Ni som plussat nu eller har barn sedan tidigare, har ni haft molvärk sista veckan före BIM? Jag har det nu sen igår. ÄL+7 idag. I vanliga fall får jag mensvärk som stegrar kraftigt i samband med att mensen kommer. Nu ligger den bara där och molar utan att stegras.
Ni som plussat nu eller har barn sedan tidigare, har ni haft molvärk sista veckan före BIM? Jag har det nu sen igår. ÄL+7 idag. I vanliga fall får jag mensvärk som stegrar kraftigt i samband med att mensen kommer. Nu ligger den bara där och molar utan att stegras.
Vi har samma BIM datum, är också på ÄL+7 idag.
Jag vet inte om det är mina byxor som trycker eller om det är molvärk jag känner, brukar få det 1-2 dagar innan mens och sen kraftigt när mensen kommit.
Vad som är annorlunda denna månad är att mina bröstvårtor värker, och det är verkligen bara i bröstvårtorna det känns. Har haft det sen ÄL+2 typ.