• corran

BIM Juli 2014

Då kör vi igen, vi som har BIM i Juli 2014! Lycka till nu allihop, hoppas på plus! :)

• Svar på tråden BIM Juli 2014
  • Pyret 85
    Bebben84 skrev 2014-07-03 14:22:07 följande:
    Jag skulle säga definitivt ja :)
    Åh så glad jag blir. då var ÄL bara lite sen denna månaden. skulle haft ÄL igår. 
  • heterSandra
    Bebben84 skrev 2014-07-03 11:21:33 följande:

Vissa är låghormonare så tappa inte hoppet ännu! Jag testade negativt flera ggr när jag väntade min dotter. Trodde till slut att det var annat fel på mig så  gick till vårdcentralen och otg blodprov och fick några minuter senare veta att jag visst var preggo :).

Ja, mitt hopp håller sig vid liv eftersom den ännu inte dykt upp. Lite molvärk till och från hela dagen och brösten ömmar om jag trycker på dom. Kollade också på mina bröst och blodådror på bröstgården har blivit mer och tydliga. Kanske väntar nu att kissa 4 timmar och tar ett test när jag kommer hem, om sambon vill.
  • jessi84
    joss82 skrev 2014-07-03 13:38:26 följande:
    Tråkigt att höra! Förstår att du blir extra påmind om det nu.
    Tack =)
    ja, jag blev det imorse =(
  • jessi84

Nu när man plussat är det några extra tabletter i form av vitaminer eller annat man ska äta nu?
    Äter redan folsyra.

• silje

Va å hälsade på den här lilla godingen nyss min syster son fick en liten Freya den 21/6. När man ser henne så skriker livmodern efter art bli befruktad . Hoppas att vi alla snart har en sån här i våran famn <3 Jag har ju två Barn sen innan, men dom är ju "stora" nu. Men fulla av liv å glädje så tar de sig inte den här gången så har jag ju ändå två godingar å mysa med i soffan <3

• Bebben84
    jessi84 skrev 2014-07-03 15:01:03 följande:

Nu när man plussat är det några extra tabletter i form av vitaminer eller annat man ska äta nu?
    Äter redan folsyra.

Apoteket har en burk som heter "gravid". Den köpte jag sist. Hade det mesta man behövde :)
  • silje

Äter redan folsyra.

Mitt val kvinna kan du äta för vitaminer måste du få i dig
  • Pyret 85
    silje skrev 2014-07-03 15:01:31 följande:

Va å hälsade på den här lilla godingen nyss min syster son fick en liten Freya den 21/6. När man ser henne så skriker livmodern efter art bli befruktad . Hoppas att vi alla snart har en sån här i våran famn <3 Jag har ju två Barn sen innan, men dom är ju "stora" nu. Men fulla av liv å glädje så tar de sig inte den här gången så har jag ju ändå två godingar å mysa med i soffan <3

Åh vad fin! Får vi en flicka blir det också en liten Freya. Jag har tänkt på det namnet (aldrig sagt det till sambon), sen berättade han att han drömt att vi fått en flicka hette Freya. Så flicknamn är vi överrens om iaf :-P
  • Pyret 85

Äter redan folsyra.

Jag åt vitamineral kvinna, tror jag de hette. och järntabletter.
Svar på tråden BIM Juli 2014