• corran

BIM Juli 2014

Då kör vi igen, vi som har BIM i Juli 2014! Lycka till nu allihop, hoppas på plus! :)

• Svar på tråden BIM Juli 2014
  • Manelma

Idag började tempen sjunka lite så jag tror absolut mensen kommer. Brösten har slutat värka och jag känner inte något i magen heller så är bara att invänta! Bättre lycka nästa månad hoppas jag och att det är den vänstra äggstock som släpper ägg är vad jag önskar mig! Då blir det äntligen försök på riktigt. Har funderat lite om det är lönt att boka tid hos gyn o undersöka framkomligheten på högra äggledare (där jag haft utomkveds). Vet inte får se, kanske efter nästa försök.

Men det blir ännu ett bim runt 31juli -01 augusti. Uh vore roligt om mensen tog o kom redan imorgon!

• eagle87

Lämnade blodprov för några dagar sen och läkaren ringde nyss o sa att allt ser bra ut :) han kan se att ägglossning har skett. Tyvärr kan dem inte se graviditet på de blodprovet även om de vill. Mannen har tid den 1 augusti för han spermprov. Ska bli så skönt o få besked. Hoppas Såklsrt att jag e gravid nu.

• Pyret 85
    eagle87 skrev 2014-07-03 16:02:24 följande:

Lämnade blodprov för några dagar sen och läkaren ringde nyss o sa att allt ser bra ut :) han kan se att ägglossning har skett. Tyvärr kan dem inte se graviditet på de blodprovet även om de vill. Mannen har tid den 1 augusti för han spermprov. Ska bli så skönt o få besked. Hoppas Såklsrt att jag e gravid nu.

skönt att veta att ÄL har skett iaf. Håller tummarna på att du får ett fint + snart!
  • MammaMia91

Ingen mens än, bim+3, ska testa imorgon. Kissar fortfarande mycket, och idag märkte jag att kaffe inte luktar gott längre ( har alltid tyckt det luktar så gott). Och emellanåt sticker det till i magen på något sätt, svårt att förklara.

• silje
    Pyret 85 skrev 2014-07-03 15:17:01 följande:
    Åh vad fin! Får vi en flicka blir det också en liten Freya. Jag har tänkt på det namnet (aldrig sagt det till sambon), sen berättade han att han drömt att vi fått en flicka hette Freya. Så flicknamn är vi överrens om iaf :-P
    Fasiken va häftigt då hoppas jag att de blir en liten Freya för er snart
  • joss82
    MammaMia91 skrev 2014-07-03 16:14:45 följande:

Ingen mens än, bim+3, ska testa imorgon. Kissar fortfarande mycket, och idag märkte jag att kaffe inte luktar gott längre ( har alltid tyckt det luktar så gott). Och emellanåt sticker det till i magen på något sätt, svårt att förklara.

Åh, hoppas på ännu ett plus i tråden då!
  • Pyret 85
    MammaMia91 skrev 2014-07-03 16:14:45 följande:

åh väntar spänt på att få höra resultatet!
  • längtarigen

Dessa dagar innan bim sniglar sig fram...alla symtom utom ömma bröst är kvar...har också som en brännande känsla i tjejmagen av och till och ilningar i ljumskarna, någon som känner igen det?

• Pompalens

Jag tror jag låter er ha denna tråd i fred. Hoppas på många plus! Jag har dock mer och mer gått över till att tro att jag aldrig fick missfall trots bortfall av symptom och annat. Väljer att tro på det helt och hållet. Skulle det vara så att jag fått missfall har jag ändå något glatt i magen att glädjas åt.

Hoppas på många plus nu!!! Lycka till tjejer!

• jessi84
    joss82 skrev 2014-07-03 13:38:26 följande:
    Tråkigt att höra! Förstår att du blir extra påmind om det nu.
    Ja =(
Svar på tråden BIM Juli 2014