• corran

BIM Juli 2014

Då kör vi igen, vi som har BIM i Juli 2014! Lycka till nu allihop, hoppas på plus! :)

• Svar på tråden BIM Juli 2014
  • Syren
    Loven skrev 2014-07-03 21:05:57 följande:

Äh, man skall väl inte be om ursäkt för ett långt inlägg. Trodde att grejen med olika forum var att "träffa" personer i samma situation och dela tankar/funderingar och erfarenheter

Har jag fel?

Nej du har helt rätt :) kände mest att jag var ett neggo... Men det får man väl komma undan med då och då ;)
  • Jessans
    MonDieu skrev 2014-07-03 21:47:30 följande:
    Hur lång tid ungefär? :) Jag är på BIM+11 med negativa tester :/
    Jag plussade på BIM+5 eller ännu senare tror jag att det var. Så riktigt segt då. Hoppas på att det inte är lika nu. Vill ju helst veta nu! :) Och att det ska vara ett plus och en liten marsbebis i magen :)
  • Lollipoppan

Haft en underbar dag med mina barn, försöker verkligen att inte deppa för att mensen kom. Men det är svårt. Tänker att det beror på mina sköldkörtelproblem och att det inte kommer bli mer barn för oss. Men ska försöka att tänka positivt. Ska tex ladda upp med ÄL test. Varifrån ska man köpa? Vilka är bäst?

Grattis alla som plussat!

• JhjärtaK
    jessi84 skrev 2014-07-03 09:52:17 följande:
    Det var uträknat 20/6 men testerna visa negativt då. BIM imorgon. Lutealfas på 15!! dagar tror jag. Är det från mens till ÄL?
    Lutealfas är från ÄL till mens. Skall ni göra kub så gör ett VUL innan för att datera graviditeten mer korrekt.
  • jessi84
    JhjärtaK skrev 2014-07-03 23:15:40 följande:
    Lutealfas är från ÄL till mens. Skall ni göra kub så gör ett VUL innan för att datera graviditeten mer korrekt.
    Jag vet inte. Vad står VUl för? Gör man inte det sen eller får man fixa det själv?
  • jessi84

Usch, nu är jag lite depp =)
    Fick positivt på gravtest jag hade hemma i onsdags. Tog temp bara för att se. Den har legat på 36,4. 36,7. och 36,3 idag =( nu är jag orolig att mensen ska komma, att testet jag gjorde bara visa falskt. Kan det vara så?
    Är rädd att mensen ska komma nu, hoppas verkligen inte det för nu har det börjat gå in mer och mer att vi väntar en knodd.

• Syren
    sarasessi skrev 2014-07-04 07:04:50 följande:

Mensen kom nu :(

Nej vad trist.. :( har men då blir det ett semesterbarn ska du se! <3
  • joss82
    sarasessi skrev 2014-07-04 07:04:50 följande:

Mensen kom nu :(

Tråkigt!
Svar på tråden BIM Juli 2014