• UniqueSnowflake

Vem är FL:s största moraltant?

Vem klämmer ur sig flest moralkakor?

Vem är bäst på att hänvisa till auktoriteter för att de alltid vet bäst?

Vem har ena foten kvar i 1800-talet?

Värt att tänka på!

1 Alla har nominerat sig själva! (ERGO = ingen mobbing.)

2 Vi vill gärna att du motiverar din röst i tråden. Allt annat är för fegpottor.

3 Motiveringarna kan skifta från att vara genompräktig, vara paragrafryttare, servera moralkakor eller helt enkelt vara en sån där jäkel som alltid måste ha rätt... till att vara en sån där medlem som verkar ha stannat kvar i 1800talet vad gäller diverse tänk, till att vara en sån där moralisk pekpinnarperson som alltid respekterar auktoriteter som VC, BVC, Soc osv.... motiveringarna är många. Använd fantasin!

http://jasonbrimhall.info/wp-content/uploads/2010/07/teach.jpg
    Have fun och rösta på!

(.^_^.)
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vem är FL:s största moraltant?
  • Vlad
    Radhuspinglan skrev 2014-06-11 20:09:57 följande:

Tack! Då ska jag genast sluta hänga här! För övrigt har jag inte hängt ut nån, bara nämnt, inte snackat skit, ingenting. JESC eller JSEC eller vad nicket nu är, är också "känd". Bor tydligen på gård med hästar och vinkällare. Inga barn. Usch, ja, jag är här alldeles för mycket!!!
    Du verkar definitivt vara mer insyltad med folket här än jag.
  • Radhuspinglan
    Vlad skrev 2014-06-11 20:12:07 följande:
    Du verkar definitivt vara mer insyltad med folket här än jag.

Ja, jag märker ju nu hur jäkla mycket jag hänger här! Jag har inget liv!!! Nu har jag FL-förbud! Tack och gonatt!
  • sextiotalist

Jag har fått två röster TJOHOOOOOO

• Penida
    Radhuspinglan skrev 2014-06-11 19:51:48 följande:

Ja, också en "kändis".
    Jaså?
    Avskyr CIO-metoder
  • Arbetsvegan
    sextiotalist skrev 2014-06-11 20:33:22 följande:
    Jag har fått två röster TJOHOOOOOO
  • Radhuspinglan
    Penida skrev 2014-06-11 20:36:16 följande:
    Jaså?
    Avskyr CIO-metoder

Som syns mycket här, menar jag...
  • Penida
    Radhuspinglan skrev 2014-06-11 19:57:28 följande:
    Fast är de moraltanter verkligen? De syns väldigt mycket, överallt i alla trådar från stenåldern till nutid, men moraltanter? Kända namn här är ju: puss, lalola, isdimma, hon från Vasastan vad heter hon? Skitsamma... Hm, kända namn... Quinnie, Runes, och så den äckliga med alla rumpor, MalinEddie, valkyria (ev nån siffra efter?), frökenfräken... Har inte hängt här så länge och känner att jag kanske borde sluta hänga här innan fler börjar känna igen mitt nick. När jag blir omnämnd i en tråd på det här viset så ska jag sluta hänga här. Då är man hör för mycket!

Du vet mer än migGlad Jag har tänkt precis som dig när det gäller dessa trådar tidigare och som MalinEddie var jag aldrig med i en. Kikade in ibland och alltid samma medlemmar. Nu tyckte TS att jag var en moraltant och nominerade mig innan hon hon kom på att man inte nominerar andra, då nominerade jag mig själv för skojs skull. Försöker att inte ta så allvarligt på det.
    Avskyr CIO-metoder
  • Penida
    Radhuspinglan skrev 2014-06-11 20:42:47 följande:

Som syns mycket här, menar jag...
    Numera är det kanske 3 gånger i veckan. 2009 var det ofta men mest för att jag hade ett mål och familjeliv var ett bra forum för det, jag ville få andra att förstå hur jävliga Anna Wahlgrens metoder är och känner att jag lyckades med det. Jag har dock varit här mycket i perioder på min fritid, helt rätt.
    Avskyr CIO-metoder
  • Penida

Fortfarande bara jag och Vlad som motiverat våra svar..

Avskyr CIO-metoder
  • Arbetsvegan
    Penida skrev 2014-06-11 20:50:09 följande:
     Fortfarande bara jag och Vlad som motiverat våra svar..
    Äh, jag behöver inte motivera för jag vet att jag alltid har rätt i alla lägen. Jag kan liksom inte rå för att det är så men jag är ödmjuk i alla fall.
Svar på tråden Vem är FL:s största moraltant?