• UniqueSnowflake

Vem är FL:s största moraltant?

Vem klämmer ur sig flest moralkakor?

Vem är bäst på att hänvisa till auktoriteter för att de alltid vet bäst?

Vem har ena foten kvar i 1800-talet?

Värt att tänka på!

1 Alla har nominerat sig själva! (ERGO = ingen mobbing.)

2 Vi vill gärna att du motiverar din röst i tråden. Allt annat är för fegpottor.

3 Motiveringarna kan skifta från att vara genompräktig, vara paragrafryttare, servera moralkakor eller helt enkelt vara en sån där jäkel som alltid måste ha rätt... till att vara en sån där medlem som verkar ha stannat kvar i 1800talet vad gäller diverse tänk, till att vara en sån där moralisk pekpinnarperson som alltid respekterar auktoriteter som VC, BVC, Soc osv.... motiveringarna är många. Använd fantasin!

http://jasonbrimhall.info/wp-content/uploads/2010/07/teach.jpg
    Have fun och rösta på!

(.^_^.)
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vem är FL:s största moraltant?
  • UniqueSnowflake

Men vad dåliga folk är på att motivera! Det har ramlat in 19 röster på en person och jag tror det finns en motivering.
    Liksom, man vill läsa hur folk motiverar. Var inte fega!

(.^_^.)
  • Vlad
    UniqueSnowflake skrev 2014-06-11 21:54:50 följande:
    Men vad dåliga folk är på att motivera! Det har ramlat in 19 röster på en person och jag tror det finns en motivering.
    Så brukar det vara i den sortens trådar

• Penida

Jag är här så lite numer. Det jag har sett av Arbetsvegan och Sextiotalist har som jag skrev mestadels enligt min mening varit klokt och icke dömande. Lövet är ett kapitel för sig. Klok, goda råd men jag lite väl mycket moraltant ibland.

Avskyr CIO-metoder
  • Radhuspinglan
    Penida skrev 2014-06-11 20:47:40 följande:
    Numera är det kanske 3 gånger i veckan. 2009 var det ofta men mest för att jag hade ett mål och familjeliv var ett bra forum för det, jag ville få andra att förstå hur jävliga Anna Wahlgrens metoder är och känner att jag lyckades med det. Jag har dock varit här mycket i perioder på min fritid, helt rätt.
    Avskyr CIO-metoder

Det kan vara så att jag hittat dig i gamla trådar. Har ju faktiskt läst en del Wahlgrentrådar här på forumet. Kanske är därför jag känner igen nicket. :)
  • Penida
    Radhuspinglan skrev 2014-06-11 21:56:37 följande:

Det kan vara så att jag hittat dig i gamla trådar. Har ju faktiskt läst en del Wahlgrentrådar här på forumet. Kanske är därför jag känner igen nicket. :)
    Varför har du läst dessa trådar? Du funderar väl inte på att kura ditt barn?
    Avskyr CIO-metoder
  • Penida
    UniqueSnowflake skrev 2014-06-11 21:54:50 följande:
    Tycker det är trist också.
    Avskyr CIO-metoder
  • Radhuspinglan
    Penida skrev 2014-06-11 21:58:46 följande:
    Varför har du läst dessa trådar? Du funderar väl inte på att kura ditt barn?
    Avskyr CIO-metoder

Vet inte vad "kura" betyder? Varför jag läst trådarna är för att jag har så jeffla tråkigt emellanåt och då är det kul att läsa dessa hetska debatter. Debatterna blir ju hårdare och råare ju mer privat och känslomässig en diskussion blir; därför är sådana trådar lämpliga tillhåll. Och nej, jag har inget liv.
  • Lindsey Egot the only one

Herregud va präktig du är!

Vlad skrev 2014-06-11 18:22:04 följande:
    Jag vill understryka att jag anmälde en tråd igår(?).

Och att den blev bortplockad.

• Lindsey Egot the only one

Är du min man eller?

Penida skrev 2014-06-11 18:29:49 följande:
    Jag röstade på Lindsey Egot the only one av den enkla anledningen att hon alltid tror sig ha rätt även om hon blir motbevisad och helt är ute och cyklar. Hennes åsikt är den som gäller liksom oavsett.

• UniqueSnowflake
    Lindsey Egot the only one skrev 2014-06-11 22:29:12 följande:
    Är du min man eller?
    Du är så bäst!
    (.^_^.)
Svar på tråden Vem är FL:s största moraltant?