• UniqueSnowflake

Vem är FL:s största moraltant?

Vem klämmer ur sig flest moralkakor?

Vem är bäst på att hänvisa till auktoriteter för att de alltid vet bäst?

Vem har ena foten kvar i 1800-talet?

Värt att tänka på!

1 Alla har nominerat sig själva! (ERGO = ingen mobbing.)

2 Vi vill gärna att du motiverar din röst i tråden. Allt annat är för fegpottor.

3 Motiveringarna kan skifta från att vara genompräktig, vara paragrafryttare, servera moralkakor eller helt enkelt vara en sån där jäkel som alltid måste ha rätt... till att vara en sån där medlem som verkar ha stannat kvar i 1800talet vad gäller diverse tänk, till att vara en sån där moralisk pekpinnarperson som alltid respekterar auktoriteter som VC, BVC, Soc osv.... motiveringarna är många. Använd fantasin!

http://jasonbrimhall.info/wp-content/uploads/2010/07/teach.jpg
    Have fun och rösta på!

(.^_^.)
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vem är FL:s största moraltant?
  • Radhuspinglan
    Penida skrev 2014-06-11 19:37:56 följande:
    Du verkar ganska oskyldig
    Avskyr CIO-metoder

Har du själv fler nick? Eller så är det nån mer som har samma sidfot som du... Quinnie eller nån...vet inte...
  • Penida
    Radhuspinglan skrev 2014-06-11 19:42:28 följande:

Har du själv fler nick? Eller så är det nån mer som har samma sidfot som du... Quinnie eller nån...vet inte...
    Som jag sa, MalinEddie.
    Avskyr CIO-metoder
  • Arbetsvegan
    taquine skrev 2014-06-11 19:39:22 följande:
    Du fick min röst men tycker det varit lite tyst med  moralkakorna på sistone? smile5.gif
    Tack

Jag är hemma och är sjukskriven pga stress och sover och sover och sover så jag har inte hunnit med att baka moralkakor.  Obestämd
  • Gizmo
    Ramborg Persdotter skrev 2014-06-11 19:25:22 följande:
    Den självklara vinnaren är tyvärr inte med. 
    Japp! Jag tänker naturligtvis på "Puss"!
  • Radhuspinglan
    Penida skrev 2014-06-11 19:45:42 följande:
    Som jag sa, MalinEddie.
    Avskyr CIO-metoder

Ja, också en "kändis".
  • Radhuspinglan

Fast är de moraltanter verkligen? De syns väldigt mycket, överallt i alla trådar från stenåldern till nutid, men moraltanter? Kända namn här är ju: puss, lalola, isdimma, hon från Vasastan vad heter hon? Skitsamma... Hm, kända namn... Quinnie, Runes, och så den äckliga med alla rumpor, MalinEddie, valkyria (ev nån siffra efter?), frökenfräken... Har inte hängt här så länge och känner att jag kanske borde sluta hänga här innan fler börjar känna igen mitt nick. När jag blir omnämnd i en tråd på det här viset så ska jag sluta hänga här. Då är man hör för mycket!

Gizmo skrev 2014-06-11 19:49:47 följande:
    Japp! Jag tänker naturligtvis på "Puss"!

Gizmo skrev 2014-06-11 19:50:25 följande:
    Eller "La Lola"?

• Vlad
    Radhuspinglan skrev 2014-06-11 19:57:28 följande:
    Fast är de moraltanter verkligen? De syns väldigt mycket, överallt i alla trådar från stenåldern till nutid, men moraltanter? Kända namn här är ju: puss, lalola, isdimma, hon från Vasastan vad heter hon? Skitsamma... Hm, kända namn... Quinnie, Runes, och så den äckliga med alla rumpor, MalinEddie, valkyria (ev nån siffra efter?), frökenfräken... Har inte hängt här så länge och känner att jag kanske borde sluta hänga här innan fler börjar känna igen mitt nick. När jag blir omnämnd i en tråd på det här viset så ska jag sluta hänga här. Då är man hör för mycket!

Jag är här ganska lite nuförtiden och jag känner igen dig och om jag var en sådan som nämnde folk i sådana här trådar (nu är det emot min moral att nämna folk som inte har bjudit in till det, till exempel som du gjorde i och med ditt inlägg - rösta gärna)  hade jag mycket väl kunnat göra det.
  • Petite Chérie
    Vlad skrev 2014-06-11 20:01:47 följande:
    Jag är här ganska lite nuförtiden och jag känner igen dig och om jag var en sådan som nämnde folk i sådana här trådar (nu är det emot min moral att nämna folk som inte har bjudit in till det, till exempel som du gjorde i och med ditt inlägg - rösta gärna)  hade jag mycket väl kunnat göra det.
    *Fnittrar* You're on fire today!
    Crazy people don't know they're crazy. I know I'm crazy, therefore I am not crazy. Isn't that crazy.
  • Radhuspinglan
    Vlad skrev 2014-06-11 20:01:47 följande:

Tack! Då ska jag genast sluta hänga här! För övrigt har jag inte hängt ut nån, bara nämnt, inte snackat skit, ingenting. JESC eller JSEC eller vad nicket nu är, är också "känd". Bor tydligen på gård med hästar och vinkällare. Inga barn. Usch, ja, jag är här alldeles för mycket!!!
Svar på tråden Vem är FL:s största moraltant?