• UniqueSnowflake

Vem är FL:s största moraltant?

Vem klämmer ur sig flest moralkakor?

Vem är bäst på att hänvisa till auktoriteter för att de alltid vet bäst?

Vem har ena foten kvar i 1800-talet?

Värt att tänka på!

1 Alla har nominerat sig själva! (ERGO = ingen mobbing.)

2 Vi vill gärna att du motiverar din röst i tråden. Allt annat är för fegpottor.

3 Motiveringarna kan skifta från att vara genompräktig, vara paragrafryttare, servera moralkakor eller helt enkelt vara en sån där jäkel som alltid måste ha rätt... till att vara en sån där medlem som verkar ha stannat kvar i 1800talet vad gäller diverse tänk, till att vara en sån där moralisk pekpinnarperson som alltid respekterar auktoriteter som VC, BVC, Soc osv.... motiveringarna är många. Använd fantasin!

http://jasonbrimhall.info/wp-content/uploads/2010/07/teach.jpg
    Have fun och rösta på!

(.^_^.)
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vem är FL:s största moraltant?
  • Vlad
    Petite Chérie skrev 2014-06-11 18:28:52 följande:
    Jag tror Vlad menar att hon är en stor moraltant som anmälde en tråd. Eller har jag fel?
    Det är ju upp till läsaren att avgöra, men det var nog den effekten jag hade hoppats på av mitt inlägg.
  • Petite Chérie
    UniqueSnowflake skrev 2014-06-11 18:31:09 följande:
    Åh gud. Alltså, jag är alldeles för paranoid för mitt eget bästa...
    Trodde direkt att det var ngn som ville förstöra hahaha!

Så... Vlad röstar på sig själv då eller? Tja det får man väl göra om man tycker det är roligt smile6.gif
    Jag kan ju ha fel, men det var så jag tog det Flört
    Crazy people don't know they're crazy. I know I'm crazy, therefore I am not crazy. Isn't that crazy.
  • Vlad
    UniqueSnowflake skrev 2014-06-11 18:31:09 följande:
    Åh gud. Alltså, jag är alldeles för paranoid för mitt eget bästa...
    Trodde direkt att det var ngn som ville förstöra hahaha!

Så... Vlad röstar på sig själv då eller? Tja det får man väl göra om man tycker det är roligt smile6.gif
    Jag har inte röstat, men jag räknar med att en del av dem som funderar vem de ska rösta på läser inläggen i tråden.
  • Petite Chérie
    Vlad skrev 2014-06-11 18:31:47 följande:
    Det är ju upp till läsaren att avgöra, men det var nog den effekten jag hade hoppats på av mitt inlägg.
    Jag får se om det blir så att rösten landar på dig då. Jag tänker fortfarande.
    Crazy people don't know they're crazy. I know I'm crazy, therefore I am not crazy. Isn't that crazy.
  • UniqueSnowflake
    Petite Chérie skrev 2014-06-11 18:31:54 följande:
    Jag kan ju ha fel, men det var så jag tog det Flört
    Nej nej du hade rätt, jag hade felfelfel.
    (.^_^.)
  • UniqueSnowflake
    katastrofplantagen skrev 2014-06-11 18:14:31 följande:
    Den jag tänker på saknas tyvärr bland alternativen
    Ja alla moraltanter är inte lika modiga som de som nominerat sig själva, tyvärr!
    (.^_^.)
  • Vlad

Ni som saknar någon bland alternativen, jag har haft en massa andra nick så det är säkert mig ni tänker på!

• Penida
    Vlad skrev 2014-06-11 18:35:22 följande:
    Ni som saknar någon bland alternativen, jag har haft en massa andra nick så det är säkert mig ni tänker på! smile1.gif
    Vad?
    Avskyr CIO-metoder
  • Penida
    Penida skrev 2014-06-11 18:37:33 följande:
    Vad?
    Alltså vilka nick.
    Avskyr CIO-metoder
  • UniqueSnowflake
    Vlad skrev 2014-06-11 18:35:22 följande:
    Ni som saknar någon bland alternativen, jag har haft en massa andra nick så det är säkert mig ni tänker på! smile1.gif
    Hahaha keep the hope alive, Vlad!
    (.^_^.)
Svar på tråden Vem är FL:s största moraltant?