• UniqueSnowflake

Vem är FL:s största moraltant?

Vem klämmer ur sig flest moralkakor?

Vem är bäst på att hänvisa till auktoriteter för att de alltid vet bäst?

Vem har ena foten kvar i 1800-talet?

Värt att tänka på!

1 Alla har nominerat sig själva! (ERGO = ingen mobbing.)

2 Vi vill gärna att du motiverar din röst i tråden. Allt annat är för fegpottor.

3 Motiveringarna kan skifta från att vara genompräktig, vara paragrafryttare, servera moralkakor eller helt enkelt vara en sån där jäkel som alltid måste ha rätt... till att vara en sån där medlem som verkar ha stannat kvar i 1800talet vad gäller diverse tänk, till att vara en sån där moralisk pekpinnarperson som alltid respekterar auktoriteter som VC, BVC, Soc osv.... motiveringarna är många. Använd fantasin!

http://jasonbrimhall.info/wp-content/uploads/2010/07/teach.jpg
    Have fun och rösta på!

(.^_^.)
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vem är FL:s största moraltant?
  • Vlad
    Penida skrev 2014-06-11 18:38:21 följande:
    Alltså vilka nick.
    Alltså typ alla som du upplever aningen för moralistiska!
  • Petite Chérie
    Vlad skrev 2014-06-11 18:35:22 följande:
    Ni som saknar någon bland alternativen, jag har haft en massa andra nick så det är säkert mig ni tänker på! smile1.gif
    Haha
    Crazy people don't know they're crazy. I know I'm crazy, therefore I am not crazy. Isn't that crazy.
  • Penida
    Vlad skrev 2014-06-11 18:42:11 följande:
    Alltså typ alla som du upplever aningen för moralistiska!
    Alright, det tror jag inte på innan jag ser det! Jag har också bytt nick, var MalinEddie tidigare i typ 7 år eller nåt. Så jäkla farligt att säga det är det ju inte..
    Avskyr CIO-metoder
  • Penida

Oj, jag har fått "många" röster. Motivera er då.

Avskyr CIO-metoder
  • Vlad

Själv väger jag mellan Lindsey och Lövet. Jag kan till och med komma på en gemensam motivering "att epitetet moraltant skulle gå rakt över huvudet då hon tror att det är samma sak som att hon har moral"

Men jag måste fundera på det lite till och så måste jag se vad den där Penida är för en filur och om hon på något sätt kan övertrumfa dem.

• Vlad
    Penida skrev 2014-06-11 18:50:01 följande:
    Alright, det tror jag inte på innan jag ser det! Jag har också bytt nick, var MalinEddie tidigare i typ 7 år eller nåt. Så jäkla farligt att säga det är det ju inte..
    Aha, det är du ... jag tror inte att ordet "moraltant" har varit det första som dykt upp för mig då.
  • Vlad
    Penida skrev 2014-06-11 18:50:01 följande:
    Jag hette Margaritha, men alla trodde att jag var en drink eller pizza så jag bytte till Mästaren men då blev folk jättedefensiva så sedan bytte jag några gånger till.
  • Arbetsvegan

Men seriöst?
    Knappt någon  vet ju inte vad moral är...

• sextiotalist
    Arbetsvegan skrev 2014-06-11 19:06:01 följande:
    Men seriöst?
    Knappt någon  vet ju inte vad moral är...
    Exakt och med det resultatet som finns idag, så är det bara du som vet vad moral är, jag har inte en enda röst hittills
    Gråter
  • Arbetsvegan
    sextiotalist skrev 2014-06-11 19:11:33 följande:
    Exakt och med det resultatet som finns idag, så är det bara du som vet vad moral är, jag har inte en enda röst hittills
    Gråter
    Men stackare. {#emotions_dlg.flower}
    Hade jag inte redan röstat på mig själv så hade du fått den som uppmuntran.
Svar på tråden Vem är FL:s största moraltant?