• marie 1983

Bf mars 2015

Hejsan ja plussade igår har Bf omkring 1/3 är det fler så kan vi följas åt :)

• Svar på tråden Bf mars 2015
  • Kpax
    Pyret 85 skrev 2014-07-26 11:14:25 följande:

Har vi någon BF-lista?

Jag har inte sett någon, och vet inte hur man gör en på bästa sätt heller. Kanske kan ts fixa en?
  • skarlsson84

Vissa dagar känner man inget och vissa dagar så känner man super mkt hormonerna kommer och går finns dom som inte känner något förens längre fram i grav så länge du inte blöder el får super ont i magen så är det lungt. Jag kan ju säga att jag känner mig totalt ogravid förutom tröttheten men ska på inskrivning 4/8:)

• ImseVimseSpindel

Har vi någon BF-lista?

Ja, en BF lista är ju roligt. Vet inte heller hur man smidigast gör
  • Yllraz

Illamående och extrem värme tillhör inte mina favoritkombinationer :/

• Kpax
    Yllraz skrev 2014-07-26 15:45:20 följande:

Illamående och extrem värme tillhör inte mina favoritkombinationer :/

Nej fy fasen. Men nu mulnar det på här, och jag hör åskmuller, skönt ;)
  • lisohl

Har vi någon BF-lista?

Ja det gjordes en bf-lista rätt tidigt i den här tråden om någon har lust att leta åt den. Eller så gör vi en ny. :)
  • Pyret 85

kanske göra en tråd där vi bara har BF-listan och sen lägger ts in den i trådstarten så den är lätt att hitta?

• skarlsson84

Det finns en grupp på fb för oss med bf i mars lägg till Petra högström (profilerad hon o ett barn) så lägger hon in era i gruppen:)

• Pyret 85
    skarlsson84 skrev 2014-07-26 19:28:09 följande:

Det finns en grupp på fb för oss med bf i mars lägg till Petra högström (profilerad hon o ett barn) så lägger hon in era i gruppen:)

Eftersom jag inte berättat än för alla i min närhet så håller jag mig nog hemlig här ett tag till. Man vet ju aldrig vem som finns i FB-gruppen liksom
Svar på tråden Bf mars 2015