• marie 1983

Bf mars 2015

Hejsan ja plussade igår har Bf omkring 1/3 är det fler så kan vi följas åt :)

• Svar på tråden Bf mars 2015
  • Kpax
    Truestar skrev 2014-07-24 10:38:38 följande:

Ne ja förstår inte heller att ja klarar av att jobba haha men imorn är sista dagen sen semester...

Börjar även nytt jobb 11 aug en provanställning på 6 månader.. Hur gör man ska ja berätta att ja är gravid?! Man kan väl inte bli nekad jobb bara för man är gravid??

Vi har berättar för närmaste familjen å vännerna,kändes bäst så..

Min mormor hade dagarna innan vi berättat gått och sagt till min mamma att hon trodde jag var gravid haha så endel känner väl på sig ;)

De kommer inte att säga till dig att graviditeten sabbar dina chanser även om det är så.

Det verkar vara väldigt olika beroende på chef, arbetsplats, och vilka framtidsplaner de har för dig. Håller med ovanstående om att du ska vara ärlig, du kan ändå inte dölja det till januari ;)
  • Lejonhierta

Jaha och jag har börjat blöda, ganska ordentligt, antar att det är tvilling nr 2 som ger upp. :(

• Kpax
    Lejonhierta skrev 2014-07-24 19:38:32 följande:

Jaha och jag har börjat blöda, ganska ordentligt, antar att det är tvilling nr 2 som ger upp. :(

Åh fy.... :(
  • Pyret 85

usch! Sänder många varma styrkekramar till er!
  • Nallebjörnis

Massa kramar till dig
    *Michaela Victoria 091216*
  • Puppen

Hej och grattis till alla plus :) Jag plussade själv för 3 dagar sedan efter 4 månaders försök :)) BF är ca 26/3-15 om jag räknat rätt. Är i vecka 5 (4+6) nu, så besök på mvc osv känns långt borta än! Längtar till man kan berätta för familj och vänner :)

• Lejonhierta

Ja usch, ont och kommer rejält med blod i omgångar. Känns mest jobbigt att inte vara på hemmaplan och kunna komma in till min gynakut där alla läkare faktiskt gjort sitt yttersta än sålänge, nu blir det Bollnäs imorgon, 66 mil hemifrån och de har ingen aning om min anamnes. Suck

• kattaaa

Nallebjörnis. Känner igen dig. Vi prata för längesen :)

Isabelle 2oo7 ♥ Melvin 2oo9 ♥ Nova 2o11 ♥ Freja 2o13 ★
  • trytofindme
    Lejonhierta skrev 2014-07-24 22:30:08 följande:

Ja usch, ont och kommer rejält med blod i omgångar. Känns mest jobbigt att inte vara på hemmaplan och kunna komma in till min gynakut där alla läkare faktiskt gjort sitt yttersta än sålänge, nu blir det Bollnäs imorgon, 66 mil hemifrån och de har ingen aning om min anamnes. Suck

Usch vad hemskt.
    Men finns det gynakut i Bollnäs? Behövs ett ultraljud finns det ju inte möjlighet här, utan då måste du ta dig till Gävle eller Hudiksvall.

Hoppas allt går bra, och att du får behålla den andra om det nu är så illa att den ena inte var frisk nog att stanna kvar.
Svar på tråden Bf mars 2015