Bf mars 2015
Hejsan ja plussade igår har Bf omkring 1/3 är det fler så kan vi följas åt :)
Hejsan ja plussade igår har Bf omkring 1/3 är det fler så kan vi följas åt :)
Plussade idag och har bf 23 mars 2015 så jag hänger på här:)
Nu har vi berättat för mina föräldrar och min bästa vän. Ikväll ska vi berätta för hans föräldrar. Min pappa fick tårar i ögonen så glad blev han!
Men när jag berättade för mamma att jag kände värk i magen så blev hon orolig. Är det nått jag också ska oroa mig för? Har bara antagit att det är normalt med lite värk!?
Oj, men ett ultraljud måste de kunna göra, t o m vårdcentraler har ju det, däremot kompetensen kan nog skifta....
Nu har vi berättat för mina föräldrar och min bästa vän. Ikväll ska vi berätta för hans föräldrar. Min pappa fick tårar i ögonen så glad blev han!
Men när jag berättade för mamma att jag kände värk i magen så blev hon orolig. Är det nått jag också ska oroa mig för? Har bara antagit att det är normalt med lite värk!?
Idag är jag illamående igen, fan också!
Frös och mixade ner en halv (liten) vattenmelon som jag drack, så nu känns blotta tanken på melon fullständigt vidrig. Misstag.
Måste hämta ut jyckens medicin, men i övrigt rör jag mig inte från soffan idag.
/fröken offerkofta
Idag är jag illamående igen, fan också!
Frös och mixade ner en halv (liten) vattenmelon som jag drack, så nu känns blotta tanken på melon fullständigt vidrig. Misstag.
Måste hämta ut jyckens medicin, men i övrigt rör jag mig inte från soffan idag.
/fröken offerkofta
Är ju min första graviditet, så jag vågat inte svara på det faktiskt.
Hur gick det då förresten, om du nu varit dit än?
jag skulle önska att jag hade lite illamående som symptom! Känner absolut NOLL idag, inte ens ömma bröst.. detta gör att jag oroar mig jättemycket för att embryot dött!
Berättade för mina föräldrar idag - dom blev superglada!
Jag däremot känner mig lite som en bluff, kanske för att jag själv knappt fattar att det är på riktigt. Men tre gravtest och en hel del symptom kan väl inte ljuga!.... eller? ;)
Ni med barn sedan tidigare - när började det synas, när fick ni mage? Längtar efter det, då blir det ju som verkligare :)
Någon annan som känner sig febrig?
Jag känner mig inte sjuk (möjligtvis trött) i övrigt men jag är såå varm, tempen ligger på typ 37.5-37.7