• marie 1983

Bf mars 2015

Hejsan ja plussade igår har Bf omkring 1/3 är det fler så kan vi följas åt :)

• Svar på tråden Bf mars 2015
  • Kpax
    Pyret 85 skrev 2014-07-25 17:34:20 följande:

Någon annan som känner sig febrig?

Jag känner mig inte sjuk (möjligtvis trött) i övrigt men jag är såå varm, tempen ligger på typ 37.5-37.7

Jag känner mig förbannat varm, men det tror jag beror mest på att det är 30 grader ute. Batterierna i min termometer har gett upp, så jag kan inte kolla.
  • Muumi

Här är ännu en till med BF i mars månad. Dock är datumet oklart då jag har rätt oregelbunden mens. Sista mensen hade jag 7/6, plussade 11/7.

19/7 var jag hos läkaren pga blödningar, hon kunde inte se någon böna men tog blodprov då och två dagar senare. Mina hormonvärden ökar i rätt takt så hon gissade på att den är precis så liten att den ännu inte syns på VUL. Allt annat såg bra, så nu håller jag och min pojkvän tummarna.

På måndag blir det att ringa BM och boka tid för inskrivning.

• Villhaenbebbe

Jag tycker det är svårt att urskilja vad som är gravidsymptom och vad som bara beror på denna värme..

Jag har också hög temp 36,4. Brukar ligga på 36,6 vanligtvis men 36,9 sedan jag plussade.

Jag är så varm och trött. Sov nyss 2h men höll på rinna bort, vaknade alldeles klibbig och yr..

Jag blir väldigt andfådd lätt och svettig. Är så irriterad på värmen..

Men symtom hittills är alltså molvärk några ggr per dag, lite illamående, trött, onda bröst, större bröstvårtor, irriterad, varm, yrsel och huvudvärk..

• Villhaenbebbe
    Villhaenbebbe skrev 2014-07-25 19:27:37 följande:

Jag tycker det är svårt att urskilja vad som är gravidsymptom och vad som bara beror på denna värme..

Jag har också hög temp 36,4. Brukar ligga på 36,6 vanligtvis men 36,9 sedan jag plussade.

Jag är så varm och trött. Sov nyss 2h men höll på rinna bort, vaknade alldeles klibbig och yr..

Jag blir väldigt andfådd lätt och svettig. Är så irriterad på värmen..

Men symtom hittills är alltså molvärk några ggr per dag, lite illamående, trött, onda bröst, större bröstvårtor, irriterad, varm, yrsel och huvudvärk..

Menar såklart att min temp nu ligger på 37,4. Trot värmen gör mig virrig (eller är det gravidsymptom också haha)
  • niobit

Idag har jag haft väldigt ont i magen. Som hugger i livmodern och är svullen. Kan ha så ibland men inte så länge som idag. Annars har jag också känt mig lite febrig de senaste dagarna. Och helt slut.

• ImseVimseSpindel
    tovemaja skrev 2014-07-25 14:07:41 följande:

jag skulle önska att jag hade lite illamående som symptom! Känner absolut NOLL idag, inte ens ömma bröst.. detta gör att jag oroar mig jättemycket för att embryot dött!

Jag har inte heller haft några symptom alls de senaste dagarna så jag börjar också bli orolig. Känner mig inge gravid alls. Tror ni det gör nån nytta att ta ett grav-test?
  • tovemaja
    ImseVimseSpindel skrev 2014-07-25 20:44:32 följande:
    Jag har inte heller haft några symptom alls de senaste dagarna så jag börjar också bli orolig. Känner mig inge gravid alls. Tror ni det gör nån nytta att ta ett grav-test?
    nja, det sägs ju att det kan ta veckor innan grav-testen blir negativa... skulle vara ett med veckoindikator på i så fall.. funderar på att beställa hem ett. Bara så att man ser att det visar 3+ fortfarande!
  • kattaaa
    Nallebjörnis skrev 2014-07-24 23:27:55 följande:
    Nu såg jag dig ;)
    :)
    Isabelle 2oo7 ♥ Melvin 2oo9 ♥ Nova 2o11 ♥ Freja 2o13 ★
  • ImseVimseSpindel
    tovemaja skrev 2014-07-25 20:49:49 följande:

nja, det sägs ju att det kan ta veckor innan grav-testen blir negativa... skulle vara ett med veckoindikator på i så fall.. funderar på att beställa hem ett. Bara så att man ser att det visar 3+ fortfarande!

Ja ett sånt skulle man kunna köpa faktiskt. Får se hur jag gör. Vet inte va jag skulle göra om jag inte skulle få göra ul om drygt 3 veckor
Svar på tråden Bf mars 2015