Bf mars 2015
Hejsan ja plussade igår har Bf omkring 1/3 är det fler så kan vi följas åt :)
Hejsan ja plussade igår har Bf omkring 1/3 är det fler så kan vi följas åt :)
har inte vart inne så ofta, men är orolig över en sak å undrar om någon har haft samma ?
Sedan veckan innan jag plussade har jag haft bruna flytningar som varit nästan varje dag och mer eller mindre. Har gjort VUL två ggr. Senaste va den 31a och då fick vi se hjärtat slå fint och hon sa att allt såg bra ut och det fanns absolut inget som indikerade på att detta inte skulle gå bra.
men flytningarna fortsätter och jag är ändå orolig trots alla gravsymtom som hänger kvar.
Är det någon som haft eller har som jag ?
har nytt UL den 3e
Jag hade bruna flytningar innan plus men inget nu
Nej men med förra barnet så hade jag mens två gånger fast jag var gravid. Denna gången har jag ju haft stora blödningar men det beror på missfall på ena tvillingen.
Dina flytningar behöver inte bero eller komma från själva foster och livmoder, det kan vara ett ytligt blodkärl vid livmodertappen eller i slidan, slemhinnorna blir skörare och blöder lättare under graviditet.
Hej tänkte höra om jag kan ansluta mig här? Har bf i månadsskiftet mars/april, mår toppenbra förutom lite trött och värsta kalaskulan på magen så många hemma har redan konstaterat att jag är med barn för har liksom inte gått att dölja. Första barnet för oss så blir nytt liv i dubbelbemärkelse för vi har nyss flyttat från island till sverige och ska ägna dagen åt att utforska vår nya stad
Hej tänkte höra om jag kan ansluta mig här? Har bf i månadsskiftet mars/april, mår toppenbra förutom lite trött och värsta kalaskulan på magen så många hemma har redan konstaterat att jag är med barn för har liksom inte gått att dölja. Första barnet för oss så blir nytt liv i dubbelbemärkelse för vi har nyss flyttat från island till sverige och ska ägna dagen åt att utforska vår nya stad
Såklart Välkommen och Grattis!
Hej alla! Sedan igår har jag haft bruna flytningar, nästan som brun sparsam mens. Jag har inte ont eller något sådant, men blir ändå oroligt. Jag tog ett grav.test igår och det visade fortfarande ett tydligt plus. Har ni andra haft bruna menslikande flytningar?
Hoppashoppas - ajdå :/ jag hade lite bruna flytningar i vecka 8 efter sex. Kom typ som tre femkronor, sen gick det en dag med inget alls och sen kom det pyttepytte lite till. Sedan dess har det inte kommit ngt för mig. Är på 11+4 nu.. Har det sluta komma mer nu? Tyvärr är det ju bara att vänta och se.. Ökar det så är det inget bra tecken, men om det avtar så är det säkert ingen fara.. Men förstår din oro. Håller tummarna!