Bf mars 2015
Hejsan ja plussade igår har Bf omkring 1/3 är det fler så kan vi följas åt :)
Hejsan ja plussade igår har Bf omkring 1/3 är det fler så kan vi följas åt :)
Vi får göra det gratis. Bor i örebro.
Ja det är nästan varje vecka som man upptäcker nya grejer som man inte direkt tänkte på innan plusset
Läste om hemorrojder..den blir kul
Ang kub-test, måste man vara som en igel eller gravt orolig för att de ska kolla en extra gång? Man vill ju inte vara till besvär,men rul v18 och inget annat innan..det är ju tortyr...man vill ju åtminstone höra hjärtljud innan..och om man berättar för vänner och bekanta innan rul,och sen får veta att nåt är fel.trodde aldrig att jag skulle vara orolig för detta,men men..inte bara förlossningen som skrämmer mig tydligen..
Ska kanske sova mig igenom denna oro som jag sover genom resten av dagen, kanske funkar
Det verkar som många av har eller kommer att göra kubtest. Är det något som ni blir erbjudna eller begär själva? Där jag bor får man ett enda ultraljud och det är i vecka 18, thats it. ![]()
Jag kan inte dölja min mage överhuvudtaget, det syns på långa vägar att jag är gravid, men vill ju inte att alla ska veta innan vecka 12. Har dock insett att min garderob mest innehåller t-shirtar som sitter tajt, även de som inte sitter tajt syns magen i.
Den blir inte heller mindre, den växer snarare, lika stor när jag ligger ner och står upp typ. Den började växa för en och en halv vecka sen, fast min familj sa att de hade sett magen redan innan det. Vad blir det?!
KUB-ultraljudet är gratis i Örebro Län, Örebro län erbjuder ganska mycket gratis, på min vårdcentral är det gratis till man är 25 dessutom. Jag har fått ett datum för mitt, det blir den 22 september, när jag är i vecka 14.
Vad säger ni om kalaskulan? Den här bilden tog jag för några minuter sen, kan ni förstå att jag har svårt att dölja den? haha!

Jag kan inte dölja min mage överhuvudtaget, det syns på långa vägar att jag är gravid, men vill ju inte att alla ska veta innan vecka 12. Har dock insett att min garderob mest innehåller t-shirtar som sitter tajt, även de som inte sitter tajt syns magen i.
Den blir inte heller mindre, den växer snarare, lika stor när jag ligger ner och står upp typ. Den började växa för en och en halv vecka sen, fast min familj sa att de hade sett magen redan innan det. Vad blir det?!
KUB-ultraljudet är gratis i Örebro Län, Örebro län erbjuder ganska mycket gratis, på min vårdcentral är det gratis till man är 25 dessutom. Jag har fått ett datum för mitt, det blir den 22 september, när jag är i vecka 14.
Vad säger ni om kalaskulan? Den här bilden tog jag för några minuter sen, kan ni förstå att jag har svårt att dölja den? haha!
Idag har jag inte gjort annat än å ätit. Är äcklad över mig själv frukost, chesburgare, liten pommesfrites, 10bitar sushi, stort paket glass, middag och nu 2mackor plus ett glas oboy. Alltså vad har jag för fel...

RoZ29: fin mage! :)
Jag gick in i vecka 12 idag (om jag räknar sista mensens första dag)