Bf mars 2015
Hejsan ja plussade igår har Bf omkring 1/3 är det fler så kan vi följas åt :)
Hejsan ja plussade igår har Bf omkring 1/3 är det fler så kan vi följas åt :)
Hej alla! Sedan igår har jag haft bruna flytningar, nästan som brun sparsam mens. Jag har inte ont eller något sådant, men blir ändå oroligt. Jag tog ett grav.test igår och det visade fortfarande ett tydligt plus. Har ni andra haft bruna menslikande flytningar?
Hej alla! Sedan igår har jag haft bruna flytningar, nästan som brun sparsam mens. Jag har inte ont eller något sådant, men blir ändå oroligt. Jag tog ett grav.test igår och det visade fortfarande ett tydligt plus. Har ni andra haft bruna menslikande flytningar?
Jag har fortfarande mina bruna flytningar(inget "nytt" blod), har inte ont eller har några andra besvär. Jag ska ringa min BM imorgon och höra om man kan göra ett VUL för att kolla så att allt är som det ska.
Jag har läst att det är ganska vanligt med blödningar tidigt under graviditeten, både färska och bruna. Jag har även vänner som har haft "mens" under de första månaderna. Om jag inte hade varit gravid så hade det varit precis nu som jag skulle ha haft min mens..... så det hänger förhoppningsvis ihop.
Men man blir ju ändå orolig..... är väl bara att avvakta. Jag förutsätter att jag kommer att märka om jag får MF, i alla fall det kommer färskt blod.
[quote3818369][quote-nick]Längtan1986 skrev 2014-08-17 20:14:27 följande:[/quote-nick]
Jag har haft det sedan veckan innan jag plussade till och från hela tiden! Knappt hållt upp mer än någon dag här och där.
Har gjort två VUL och allt har varit som det ska va. Ska göra UL den 3e och är fortfarande nervös även fast jag sett innan att hjärtat slår å allt trots det bruna.
[/quote]
Ååååå så skönt att höra! Vad sa BM att det kunde bero på? Jag ska be om ett VUL!
Blev märkligt i inlägget ovan när jag skulle citera, så jag skriver om
.
Längtan 1986: Ååååå så skönt att höra! Vad sa BM att det kunde bero på? Jag ska be om ett VUL!
Hej!
Jag hoppar in i denna tråd jag med!
Jag är gravid i vecka 8, mår ganska hyfsat förutom illamåendet.
Har BF 30/3-15
Blev märkligt i inlägget ovan när jag skulle citera, så jag skriver om
.
Längtan 1986: Ååååå så skönt att höra! Vad sa BM att det kunde bero på? Jag ska be om ett VUL!
Hej!
Jag hoppar in i denna tråd jag med!
Jag är gravid i vecka 8, mår ganska hyfsat förutom illamåendet.
Har BF 30/3-15
Hej! Har Bf 8/3 och undrar om det är någon mer som känt av den här hopplösa tröttheten? Eller har den avtagit?
Jag är i v 12 (11+1) och jag börjar jobba idag efter fyra veckors sömnig semester.jag är så orolig över att bli pikad av chefen att jag är långsam eller nonchig. Man måste ju vara på topp konstant inom service. Jag är ju fortfarande trevlig och glad,men dödligt gäspig.
Egentligen söker jag nog bara en tröst att det ska avta efter den här veckan,för i ärlighetens namn så fixar jag allt utom denna trötthet :-P
Hoppar också in här! BF den 28/3 ??