Bf mars 2015
Hejsan ja plussade igår har Bf omkring 1/3 är det fler så kan vi följas åt :)
Hejsan ja plussade igår har Bf omkring 1/3 är det fler så kan vi följas åt :)
Idag var vi o gjorde ett kub test o allt såg bra ut o vi fick minsta risksumman :) känns skönt :) h*n ville inte ligga stilla så en timme tog det att göra testet :)
Hoppar in jag också
Bf 18/3 med andra barnet
Hur går det hoppashoppas?
Lola8200: jag har oxå BF 8/3 och nu först har jag blivit väldigt seg. Håller på att slockna 19.15 varje kväll och gäspar på dagarna.
Lola8200: jag har oxå BF 8/3 och nu först har jag blivit väldigt seg. Håller på att slockna 19.15 varje kväll och gäspar på dagarna.
Tröttheten va som värst för mig för två veckor sen (är i vecka 10eller11 nu). La ner att vad heter träning och bara sov. Jag är fortfarande trött men nu kan jag i alla fall hjälpa min man lite med hussyslorna. Han har varit en ängel och gjort precis allt utan att klaga en enda gång. Igår va jag och tränade till och med!
Gjorde också KUB igår. Skönt att se att skrutten rörde på sig och mår bra. Den ville verkligen inte ligga still och bli mätt.
Blev flyttad så BF är 3/3 istället för 8/3.
Var riktigt trött ca v8-10, men nu (v 12) har det blivit bättre med både trötthet och illamående även om jag inte är tillbaka på topp än.
Kommer tillbaka från semestern imorgon så den har varit perfekt tajmad för att ta upp det mesta av illamående och trötthet. (Gick hem i v 7.) Det har förstås varit skönt att slippa jobba... men lite trist att inte ha orkat göra allt man tänkt och att hemmet ärligt talat såg ut som ett bombnedslag tills för ett par dagar sen istället för fint som man tänker sig efter att ha varit ledig. Orkade fan inte ett skit utan låg mest i soffan med treåringen klättrandes över mig när vi inte varit iväg på grejer.
Var riktigt trött ca v8-10, men nu (v 12) har det blivit bättre med både trötthet och illamående även om jag inte är tillbaka på topp än.
Kommer tillbaka från semestern imorgon så den har varit perfekt tajmad för att ta upp det mesta av illamående och trötthet. (Gick hem i v 7.) Det har förstås varit skönt att slippa jobba... men lite trist att inte ha orkat göra allt man tänkt och att hemmet ärligt talat såg ut som ett bombnedslag tills för ett par dagar sen istället för fint som man tänker sig efter att ha varit ledig. Orkade fan inte ett skit utan låg mest i soffan med treåringen klättrandes över mig när vi inte varit iväg på grejer.