Bf mars 2015
Hejsan ja plussade igår har Bf omkring 1/3 är det fler så kan vi följas åt :)
Hejsan ja plussade igår har Bf omkring 1/3 är det fler så kan vi följas åt :)
Kanske är dumt men jag skriver grattis till dig i förskott ;)
Tror inte änns du behöver göra något test eller änns vänta ;) Jag gjorde ett test direkt efter. Lägger in det också så får du se ;)
Detta testet tog jag ca 1 timme efter det första :)
Och jag traskar väl också in i tråden, även om vi har en skakig startsträcka.
Väntar tvillingar med bf 11/3. Dock verkar det som att det kan bli lite strul på vägen så ska in på tredje ultraljudet nu på måndag för att se om det finns hjärtaktivitet i båda hinnsäckarna.
Varit på hälsosamtal idag, vilket inte kändes direkt nödvändigt för vår del eftersom detta skulle vara sladdisen men är nu barn nr 5 och 6 :)
Magen är gigantisk och går inte att dölja (blev varse så sent som på ICA idag).
Mår inte så illa, eller jo kanske, torrulkar några gånger per dag och kräks någon gång. Var mer trött förra veckan än nu, men är å andra sidan inne på första semesterveckan och kan slöa som jag behagar.
Lägg till mig saga salonen granforsen:)
Är det fler som har klåda över magen? Jag har bf 11/3
Med lite hjälp av sambon har jag gjort en fb sida, den heter Mars mammor 2015 :) Kan ni inte hitta den (eftersom den är hemlig) så kan ni väl skriva in era namn så kan jag försöka lägga till er :)
Med lite hjälp av sambon har jag gjort en fb sida, den heter Mars mammor 2015 :) Kan ni inte hitta den (eftersom den är hemlig) så kan ni väl skriva in era namn så kan jag försöka lägga till er :)
Välkomna och grattis alla nya :)
Åhhh, vår labradortik på 8 mån började sitt första löp igår... så nu känns det som om att jag inte gör mycket annat än att gå o torka blod efter henne. Inget jobbigt om det inte hade varit så varm, jag blir yr varje gång jag böjer mig, har växtvärk i magen o mår illa... Dagens i-landsproblem? Måste få klaga lite känner jag 
Bor du i Kalmar? :) då är det bara 7 mil mellan oss jag bor i högsby:)
Maria Lindgren - Kalmar