Bf mars 2015
Hejsan ja plussade igår har Bf omkring 1/3 är det fler så kan vi följas åt :)
Hejsan ja plussade igår har Bf omkring 1/3 är det fler så kan vi följas åt :)
Är det vanligt att det skälls om vikt med andra ord? Då lär de skälla på mig med för jag väger så lite :( ska dit imorgon så får väl se vad kvinnohälsan och sjukhuset säger
Hoppas du får en annan BM då : ) Vid min förra graviditet hade jag BMI över 30 o då gnälldes det lite, men så fort jag kom under 30 har det inte varit några klagomål på det.
Lycka till!
Är det vanligt att det skälls om vikt med andra ord? Då lär de skälla på mig med för jag väger så lite :( ska dit imorgon så får väl se vad kvinnohälsan och sjukhuset säger
hur mår ni andra?
Jag har haft fruktansvärd mensvärk/molvärk hela dagen men är borta nu ikväll. Fortfarande öm i brösten men faktiskt inte lika mycket som tidigare i veckan.
Även illamående till och från, inte så mycket som tur är. Hoppas det inte blir som förra grav då jag kräktes från v. 7 och genom hela grav tills sonen kom ut i v 38.
Hungrig oftare.
Plussade idag och är "preliminärt" beräknad till 10/3 -15 om allt går som vi vill, det blir då andra barnet och första blir då 11 månader. Bor i örebro!
Plussade idag och är "preliminärt" beräknad till 10/3 -15 om allt går som vi vill, det blir då andra barnet och första blir då 11 månader. Bor i örebro!
Var uppe och kissade precis och när jag la mig igen så började jag må så illa. Vart tvungen att gå upp och kräka. Öööh.
Ringde bm igår och lämnade ett meddelande på deras svarare, hoppas de ringer upp under dagen.
Var uppe och kissade precis och när jag la mig igen så började jag må så illa. Vart tvungen att gå upp och kräka. Öööh.
Ringde bm igår och lämnade ett meddelande på deras svarare, hoppas de ringer upp under dagen.
Godmorgon! Jag hoppar gärna in här :)
Väntar andra barnet i mitten av mars, min första är snart tio månader så det blir tätt mellan dem minst sagt :)
På torsdag har vi läkarbesök och vul, skall bli spännande och se om det är något där :)
Är 33 år och bor i Göteborg
Hej!
Plussade svagt i fredags men fick ett bra plus idag och gravid på digitala stickan.
Blir då om allt går väl vårt andra barn, har en son född -11. Vi bor i Örebro. Är beräknad till 27/3 :)